Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Monday, July 30, 2012

Ini dia rupa Inspektor polis SAMSENG yang pukol orang awam 2 minggu lepas.


SEREMBAN, 30 Julai -- Anggota polis Insp Mohd Azuan Yasin dibawa keluar dari Mahkamah Majistret di sini hari ini selepas mengaku tidak bersalah terhadap enam tuduhan memukul, mengugut dan memecah cermin kereta dalam kejadian berasingan, dua minggu lepas.


Polis-polis jenis spesis inilah yang dok katuk tendang terajang orang sesuka hati dalam  perhimpunan parti pembangkang.... 

Kalau kita tengok 1 daripada 6 kes pertuduhan, timbul sedikit persoalan ? 

Mohd Azuan turut dituduh di hadapan kedua-dua majistret itu melakukan kesalahan dengan menakutkan secara jenayah ke atas kedua-dua mangsa dengan cara menggunakan senjata menyerupai pistol berwarna hitam di lokasi, masa dan tarikh yang sama yang mana sabit kesalahan boleh dihukum mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara sehingga tujuh tahun atau denda atau kedua-duanya sekali.

Baca sepenuhnya di  SINI 

Apa yang terpapar dalam berita-berita, mangkok ni memang guna pistol untuk memukul mangsa,,, cuma lepas tu keluar kenyataaan dari pegawai kanan polis, pistolnya dah di simpan konon,,,, sekarang pertuduhannya pulak senjata menyerupai pistol,,, apa cerita ni... 

Lagi satu, perhatikan ,,, mentang-mentang pegawai polis,,, gari pun dah payah pakai.... berbanding dengan pesalah lain, mentang-mentang depa yang jaga undang-undang,, ada kelebihankan bila buat kesalahan?

1 orang berkata:

Anonymous said...

Polis lembik macam ni pun sibuk nak tunjuk samseng semasa pemerintahan UMNO/BN. Tengoklah video CCTV macam mana dia tendang petugas tu...? Macam bapok..! Mari sini aku nak tunjuk macam mana nak terajang orang. Bodoh punya polis gendut.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.