Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Nak lawan Umno Melayu tak perlu makan babi, Cina tak perlu potong lancau


Naib Presiden PAS, Datuk Mustafa Ali, berkata bahawa PAS sentiasa “bersetuju untuk tidak bersetuju: dengan DAP berkenaan isu hudud" (lihat Malaysian Insider hari ni "PAS ‘bersetuju untuk tidak bersetuju’ dengan DAP isu hudud, kata Mustafa")

Benda ni senang ja. Cina DAP tak perlu potong lancau untuk berkerjasama dengan Melayu PAS untuk musnahkan kuasa Umno. Begitu juga, Melayu PAS juga tak perlu makan babi untuk berkerjasama dengan Cina DAP untuk musnahkan kuasa Umno.

Maksudnya, tak perlu dan tak relevan langsung kalau Melayu PAS terjerit2 bagitau dan yakinkan Melayu Umno yang "kami tak makan babi".

Begitu juga, tak perlu dan tak relevan langsung kalau Cina dan Benggali DAP beritau Cina MCA atau Gerakan bahawa "wa talak potong lancau punya!"

Sama-sama kerja keras untuk bunuh mampoih kuasa Umno tapi tetap juga dengan keras hati habis-habisan berpegang kepada prinsip "lakum dinukum wa liyadin" (bagi kamu agama kamu, dan bagiku agamaku).

Laa, awat yang dok bodoh sangat macam Karpal Singh?!!

Yang kita rakyat ni pulak, takkan tak reti bahasa bahawa matlamat Melayu Umno ialah nak jaga kuasa. Kalau hilang kuasa, hatta pemimpin-pemimpin Umno di peringkat bawah turut susah. Sebabnya, kalau Umno hilang kuasa, siapa nak bayar loan rumah mewah, loan kereta mewah, saraan bini mewah dan macam-macam lagi. Begitu juga dengan Cina MCA dan Hindu MIC.

Siapa yang gila sangat dan kata mereka berjuang untuk bangsa mereka atau rakyat?

Laa, takkan buta sangat dan tak nampak apa yang terpampang jelas dalam jeritan-jeritan syaitan para pemimpin Umno Selangor dan Pulau Pinang yang kehilangan begitu banyak peluang untuk kepentingan perut dan nafsu mereka bila kedua-dua negeri itu terlepas dari Umno BN.

Macm tu kuat punya syaitan-syaitan tu menjerit melengking kerana kebuluran projek, takkan hampa pekak dan tak dengar langsung?!!

Menarik hari ni:
Peminat Abby lancar kempen boikot syarikat tudung (Malaysiakini 31/7/12)

PENARIK BECA

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.