Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Tuesday, July 31, 2012

Abby Abadi bawa wajah baru dalam PAS

Kejelitaan Abby Abadi mengubah wajah PAS

Kontrak Arbaiyah Abdul Manan atau Abby Abadi sebagai duta syarikat tudung Al Humaira telah dipangkah kerana menganut PAS. Tindakkan ini dilihat lebih kepada untuk menyelamatkan syarikat mereka dari disangkut-paut dengan parti Islam Se Malaysia. 
 
Apa pun Abby kenalah banyak bersabar di dalam perjuangan. Perjuangan untuk menegakkan Hudud PAS bukannya mudah.  Berbagai cabaran dan harungan terpaksa ditempoh. Ini baru sedikit jika dibandingkan dengan perjuangan isteri-isteri Ustaz Hadi Awang dan Tok Guru Nik Aziz. Abby tidak perlu bimbang, banyak lagi syarikat-syarikat tudung PAS yang mahu Abby menjadi duta mereka jika Abby mahu secara sukarela.
 
Abby haruslah bersedia, di hadapan akan datang lagi cabaran apabila beliau akan digam oleh stesyen-stesyen TV dan syarikat penerbitan filem. Manakala filem-filem dan drama lakonan Abby akan diperkasamkan dari ditayang di TV. Ada hikmahnya jika ini berlaku secara tidak langsung drama-drama yang mendedahkan aurat Abby dan lakonan Abby dengan bukan muhrim akan ditutup dan dipelihara.
 
Hakikatnya Abby Abadi telah membawa pembaharuan besar dalam PAS. Semenjak Abby menganut PAS keseluruhan wajah PAS sudah mula kelihatan jelita, ceria dan muda jika dibandingkan sebelum ini di mana PAS dilihat sebagai parti tua, la’eh, ganas dan kepondokkan.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.