Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PERASAN ORANG TUA NI, ATE ? HANG INGAT DOC TU PANDE KEW ?

PERASAN JEMBALANG NIH !

HEK ELEH ! PERASAN, ATE KO BILE NOK MASUK PEH, KO KAN DAH TUWE, KO NAK MASOK API KE ?

1 orang berkata:

Anonymous said...

Zaman dia dulu orang ceredik tak boleh jadi ADUN atau MP takut depa lawan toke sebabtulah bila dah jadi calun dengan kelulusan yang tak macam mana maka terpaksalah jadi pak turut dan pecacai pada dia, taka hairanlah bila dah jadi wakil rakyat dengan kelulusan yang rendah maka nak tunjuk berkelulusan tinggi kena carilah jalan nak tunjuk ada degre maka kena beli dengan apa cara sekali pun tak kira dosa pahala lagi.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.