Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BONGKAR SAMPAI KEPENGHUJUNG !

SELEPAS mendengar keputusan bicara dalam bicara bersabit kes liwat Anwar Ibrahim di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur sebelah pagi tadi saya beredar ke kantin untuk minum pagi. Sedang berbual seseorang datang mencuit bahu, bertanya tak pergi ke pejabat PKR di PJ ke? Untuk apa tanya saya? Ada pendedahan penting.
Orang itu berlalu tanpa memberi tahu butir lanjut mengenai sidang akhbar itu. Saya juga tidak mengambil berat mengenai apa yang dikatakan itu. Dari mahkamah saya singgah di pejabat selesai beberapa perkara, kemudian ke kedai makan. Seusai makan satu email masuk ke dalam mail saya.
Saya tidak mahu mengulas panjang mengenai email berkenaan buat masa masa ini. Di bawah ini saya turunkan sepenuhnya. Sama-sama kita nilai sendiri email yang merupakan kenyataan akhbar Ahli Parlimen Sungai Petani, Johari Abdul ini berhubung isu pendedahan video lucah. Hadir sama dalam sidang akhbar berkenaan ialah Ahli Parlimen Machang, Saifuddin Nasution Ismail. Wassalam - MSO.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.