Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAINAN DUNIA OLEH SYAITAN MANUSIA




JAN 20
012
 

Sham (Kamikaze) difitnah......

Sham (Kamikaze) bersama isterinya (Gambar ihsan dari Blogberry Emry)

Kehidupan seorang selebriti memang tidak terlepas dari fitnah kerana industri hiburan itu sendiri mengundang pelbagai fitnah.

Fitnahnya pulak berkisar pada percampuran artis lelaki dan wanita bukan mahram......ada yang membawa kepada bersedudukan...pra-bersedudukan...pasca bersedudukan...pendedahan aurat...artis perempuan hisap rokok...penyalahgunaan dadah dan sebagainya.

Apabila segelintir selebriti kembali ke pangkal jalan, mereka juga tidak terlepas dari pelbagai fitnah.

Kita mengharapkan selebriti yang telah kembali ke pangkal jalan agar tabah menghadapi ujian yang maha dahsyat ini yang hanya iman sahaja dapat menangkisnya agar mereka tidak terjebak kembali ke kancah itu.

Mereka yang turut sama berdakwah sekurang-kurangnya dapat berkongsi pengalaman silam mereka kepada remaja yang belum lagi terjebak......mereka yang ingin mengamalkan amar makruf sudah pasti akan menerima fitnah......ini sunnatullah.....seboleh-bolehnya mereka yang ber'dengki' ingin melihat selebriti kekal hanyut dalam glamour bersama-sama dengan peminat kerana bagi mereka 'industri' ini banyak mendatangkan hasil...dalam perkataan lain banyak 'masyuk'.

Sham (Kamikaze) seorang pemain gitar tersohor tidak terlepas dari fitnah dari mereka yang mempunyai sifat dengki yang punya perangai sama dengan 'makhluk halus' yang tidak senang dengan kesenangan dan ketenangan orang lain seperti DI SINI .

al-brangionline:

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.