Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Thursday, January 26, 2012

Kami Tahu Siapa DI BELAKANG HASAN ALI - Azmin


Timbalan Presiden PKR Azmin Ali telah memberi amaran kepada bekas exco Selangor Hasan Ali supaya berjaga-jaga dengan tindakannya jika dia tidak mahu rahsianya terdedah.

Merujuk kepada ancaman dalam temu bual eksklusif dengan Melayu Hasan Ali di dalam Sinar Harian hari ini, Azmin berkata, Pakatan Rakyat tidak akan teragak-agak untuk mendedahkan siapakah "penaja" Hasan jika bekas ahli PAS itu terus menyerang gabungan Pakatan Rakyat.

"Kami bersedia untuk menjawab ... Kita tahu di mana kekuatannya dan siapakah penajanya. Kita tahu siapa yang berada di belakang Hasan Ali," katanya.
Azmin (kanan) turut menafikan dakwaan Hasan bahawa sama ada dirinya atau de facto PKR Anwar Ibrahim campur tangan dalam isu pemecatan bekas pesuruhjaya PAS Selangor ini.

"Jangan mencari kesalahan dengan orang lain ... kita tidak mempunyai apa-apa kaitan. Ini adalah satu keputusan yang dibuat oleh PAS," beliau berkata.

Beliau menambah bahawa Hasan sendiri adalah
"parasit" dalam PAS, dan bukannya ahli-ahli PAS lain seperti yang didakwanya sebelum ini sambil mendakwa kemungkinan beliau dipecat daripada parti itu adalah kerana "musuh dalaman".

"Saya amat menghormati terhadap kepemimpin PAS yang berani membuat keputusan yang tegas terhadap musuh dalaman, (ini) membuktikan perpaduan yang sebenar dalam Pakatan dan dasar-dasar kita bersama," katanya.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.