Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Go To Hell....!!!!

>> Thursday, June 21, 2012



Masyitah.... tak yakin pada Al-Quran yang mengandungi ayat2 serta perintah daripada Allah.., lagi mau adjust sana sini.., hahaha... eloklah Masyitah oooiiii.... lebih baik lu mampus daripada hidup menyesatkan rakyat.


Ahli agamawan jika dah berstongkol dengan umno.... maka jadi syaitanlah mereka, contoh seperti si Jamil Khir Menteri Agama dan Masyitah.... cakap pun dah tak seperti orang berilmu, lebih takut dan tunduk kepada pemerintah daripada takut kepada Allah.


Apabila kita memilih pemimpin2 yang dungu, bodoh dan tolol untuk menjadi pemerintah, maka lahirlah pencacai kaki bodek yang awalnya cerdik turut menjadi dungu, bodoh dan tolol wal bahalol..., asalkan periuk nasi mereka terpelihara.


So.... kepada
Melayu2 yang mengaku sebagai Islam, lu orang tepuk dada hantuk kepala kat dinding supaya terbuka sikit minda lu orang untuk menerima Islam sepenuhnya, bukannya terima Islam suku, politik suku..., nanti lu orang akan jadi tiga suku.... complete berjawab dalam kubur sebelum tibanya hari Mashyar.
Petikan ucapan si Bapak Hipokrit nih...
Akhirul kalam, saya dan keluarga mengajak semua umat Islam di negara ini bersama-sama mengiktibari Peristiwa Israk dan Mikraj ini. Semoga penghayatan kita kepada peristiwa hebat ini menjadikan hari esok kita lebih baik daripada hari ini. Insya-Allah.
Keluarga sendiri pun tak terIslamkan lagi....., lagi mau ajak rakyat.... hahahaha... lawak la lu Najib Razak woooiiii....!!!! Lu orang percaya ke dengan si Jongos nih..... hahahaha....!!!!

Perlukah sokong pemimpin seperti ini.... Pemimpin yang bercakap tak serupa bikin..., Pemimpin yang dia sendiri pun tak tau apa yang dia cakapkan (hanya baca teks ucapan)... Pemimpin Hipokrit...!!!!
Itulah Islam cara umno wa cakap luuuu....!!!!

Ketua Agama Islam, Majlis Fatwa Kebangsaan, Mufti2 dan Ulamak2 berani tegur pemimpin umno..... hahahaha.... diorang tu semuanya
Syaitan Bisu beb.... sebab selama ini REZEKI dan JAWATAN diorang datangnya dari UMNO bukannya daripada ALLAH SWT....!!!!

Perlukah kita hormat Syaitan2 Bisu dan Pemimpin2 yang Hipokrit dalam bab Agama ini....????
Tolong bagitau kat diorang semua.....
"Go to Hell" jelah.....!!!!
Sayangkan Bangsa terbatas hingga ke lubang kubur jer.... Sayangkan Agama membawa ke hari Kiamat (Pembalasan)... mana satu yang lu orang pilih....????... hahahaha... pi hantuk kepala dulu ekkkk....!!!! 
ISA

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.