Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Monday, June 25, 2012

Himpunan Hijau di Butterworth, laporan dari pencacai UMNO yang sakit hati..


Program Himpunan Hijau dan Xpresi Anak Muda P.Pinang yang telah berlangsung semalam di Padang Hj Ahmad Badawi, Butterworth telah menyaksikan hampir 15,000 memenuhi padang.

Lebih banyak gambar sila lihat di SINI
Manakala yang berlangsung di perkarangan Surau Ustaz Ali, Permatang Pasir, Alai, Melaka lebih kurang 5,000 orang penduduk Melaka telah hadir bagi menjayakan Himpunan Hijau Peringkat Negeri Melaka itu..

Lebih banyak gambar sila lihat di SINI
Dengan jumlah kehadiran sebegitu rupa sudah tentu pemimpin UMNO tidur tak lena, mandi tak basah dan makan tak kenyang memikirkan adakah mereka masih mampu mengekalkan jawatan sebagai ADUN selepas PRU 13 nanti..

Beberapa orang Blogger Pencacai UMNO telah dilaporkan menyusup masuk ke dalam himpunan di Butterworth, tujuannya sudah pasti mahu memberikan persepsi negatif terhadap himpunan itu..

Dan sekiranya kehadirannya kurang ianya akan dimainkan oleh mereka dengan dibantu oleh TV3 sekurang-kurangnya satu minggu atau lebih mungkin hingga tiba PRU 13 nanti..

Tetapi oleh kerana kehadirannya diluar jangkaan mereka terpaksalah dilaporkan begini rupa pula...

Agaknya apa yang tertulis pada kain yang diikat dikepala anak muda lelaki cina ini?

Himpunan Hijau di Padang Bandaran Butterworth perlihatkan kebodohan khawarij Pas yang semua orang tahu tunggangan Dap.


HIMPUNAN INI TAK LEBIH MENUNJUKKAN KESETIAAN DAN KEKUATAN SOKONGAN KHAWARIJ PAS KEPADA DAP PULAU PINANG UNTUK MENGEKALKAN REGIM KERAJAAN NEGERI!


Pisau kata "Pas ikrar taat setia kepada Dap"- Pisau.net

Sakit hatilah tu...ha..ha..ha..mahu tak sakit hati.. yang diharapkan ialah tiada sambutan tapi sebaliknya pula.. tak mahu dilaporkan elaun dah diambil.. terpaksalah laporkan jugak..

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.