Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Monday, June 25, 2012

Inilah Punca Ummi Halfida Murka Terhadap Anwar dan Azmin

Kerajaan Rakyat ~ Suatu ketika dulu, semasa Datuk Seri Anwar Ibrahim masih bersama UMNO dan menjawat jawatan menteri, Ummi Hafilda Ali menaruh hati terhadapnya. Perasaan cinta berahi Ummi Hafilda terhadap Anwar tidak dapat dibendungnya lalu diluah dan dijaja kepada kenalan dan saudara rapatnya.

Ummi Hafilda yang bergitu ghairah terhadap Anwar Ibrahim telah beberapa kali cuba menggunakan abangnya, Azmin Ali yang pada ketika itu adalah setiausaha kepada Anwar untuk menyampaikan hasratnya itu kepada ‘boss’ Azmin. Sekalipun usahanya cuba menggunakan Azmin untuk tujuan peribadinya menemui kegagalan, Ummi Hafilda masih terus menaruh harapan.

Dari sehari kesehari, perasaan gila cinta berahi Ummi Hafilda terhadap Anwar Ibrahim semakin mendalam. Ummi Hafilda terlalu bernafsu terhadap Anwar Ibrahim sehinggakan setiap pergerakan Anwar diikuti dengan rapi olih Ummi Hafilda.
Ummi Hafilda juga mendedahkan dalam masa tertentu dia seakan tidak dapat mengawal dirinya apabila nafsunya memuncak dan gelora seksnya hanya tertumpu kepada lelaki bernama Anwar Ibrahim.

Ummi mengakui cintanya, kasihnya, sayangnya dan nafsu berahinya hanya terhadap Anwar Ibrahim.

Ibarat bertepuk sebelah tangan, nafsu berahi dan cinta Ummi tidak dibalas olih Anwar. Ummi terlalu hampa. Justeru cintanya tidak berbalas dan batinnya kecundang, Ummi bertindak membalas dendam dengan mereka cipta fitnah terhadap Anwar dan Azmin. Tidak cukup fitnahnya terhadap Anwar dan Azmin, Ummi turut menfitnah Shamsidah Taharin serta Wan Azizah.

Dendam Ummi Hafilda terhadap Anwar kerna cintanya tidak dilayan. Dendam Ummi Hafilda terhadap Azmin kerna tidak membantunya “mengayat” Anwar!

Cacatan di atas adalah dari sumber yang bolih diyakini. 

Sejurus sebelum dia meninggal dunia, ayah Ummi yang merupakan seorang guru agama menulis surat terbuka kepada Harakah. Dalam surat itu, dia menjelaskan sebab dia tidak lagi mengaku Ummi sebagai anaknya.
Ummi Hafilda Ali diingatkan supaya berhenti memfitnah 

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.