Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Natang Harammmm....!!!!

>> Wednesday, June 20, 2012


Bekas Presiden partai yang terkenal dengan kelucahan, fitnah, rasuah, seleweng duit rakyat, partai mamak aka bekas Perdana Menteri telah berpatwa sebelum ini iaitu Mengambil dan Memberi RASUAH itu hukumnya HARAM... sama laaaa... seperti makan BABI... hahahaha....

Jadi apabila ada orang yang terpalit dengan BABI haram nih... di lantik memegang jawatan yang penting dan tinggi... maka sifat kebabian dia tetap ada beb....

Semalam spesies yang sejenama dan selevel dengan BABI nih... mahkamah dah bagitau keahlian spesies natang haram nih difrozenkan dari Koperasi Permodalan Felda.

Lu orang pernah dengar atau ternampak spesies natang haram masuk mana2 AGM dan dilantik sebagai Lembaga Pengarah atau Pengerusi ke....????

Kalau di luar negara gua tak tau laaaa.... sebab negara luar kadar integriti diorang tinggi beb..., cuma di negara MAJU seperti Malaysia jer... yang sanggup melantik spesies natang haramjadah jadi Pengerusi sana sini....

Gua tak perlu sebut laaaa... nama2 spesies natang haram nih, sebabnya... gua teramat yakin lu orang pun tau dan boleh senaraikan satu persatu nama2 natang haram nih.... hahahaha...!!!!

Walau bagaimanapun..., gua mintak maap banyak2 laaaa... kerana bukannya niat gua suka2 nak bagi gelaran BABI kepada makhluk2 yang terpalit dengan skandal RASUAH nih..., gua hanya patuh kepada Patwa Bekas Perdana Menteri Malaysia yang ke Empat jer....., dia yang sebut... bukannya gua ok....!!!!

isa

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.