Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Reformis Anak Muda: Perak Dapat Air Percuma (Bergambar)

                              Kih kih Tiada yang tertinggal semua licin itu kan lagi bagus hahahaha
     

Setelah kejayaan kerajaan Pakatan Rakyat Selangor memberikan air percuma kepada Rakyat di negeri Selangor, sekarang ini kerajaan negeri Perak pula telah memberikan air percuma kepada Rakyat negeri Perak.


Apabila sudah tidak ada kebijaksanaan fikiran, kerajaan Perak yang dipimpin oleh Zambry Kadir, sudah seperti 'buang tabiat' yang orang tua kata buat perangai sebelum mati.



Satu perkara... kerajaan Perak mengeluarkan ratusan ribu ringgit hanya untuk membuat papan iklan yang besar untuk mempromosi UmnoBn... dan perkara yang kedua..., janganlah ayat -ayat yang ditulis di atas papan iklan tersebut memperbodohkan Rakyat dan menipu rakyat.





Papan Iklan tersebut ditujukan kepada siapa??? Kalau ditujukan kepada semua rakyat Perak... bukannya semua Rakyat Perak yang terima air percuma... Itupun kalau ada rakyat Perak yang terima air percuma... mungkin yang di estet-estet air yang dibekalkan dari sungai dan diproses semula oleh estet adalah salah satu projek kononnya kerajaan Perak yang bagi kot... itu mungkin lah termasuk yang 50,000 orang kononnya telah menerima faedah...(seperti tertera di papan iklan tersebut)




Yang keduanya, kalau hanya 50,000 orang tidak sampai 2% pun rakyat Perak yang terima air percuma... tapi mengapa Kerajaan Perak promosikan papan iklan tersebut di merata tempat dengan slogan "Tiada Tertinggal, Tiada Terpinggir"... Aikkkk bodohnya Rakyat Perak kalo percayekan Kerajaaan Negeri Perak...

Anak-anak muda pun tahu kerajaan negeri Perak dirampas oleh Zambry dan Najib daripada tangan Rakyat... Umpama kerajaan Negeri Perak ini seperti bak kata Najib Razak ..."Haram Jadah".


0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.