Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

29/01/13

Wow!! Ganazzzzzzzzz samesengggGGG



Wow!!Ganazzzzzzzzz nya samesengggGGG umno Johor..
Al kisah pasai bendera samseng ini menampar petugas Pas,menurut  cerita petugas Pas Pontian di tampar oleh Orang Kuat Umno di Dun Benut,Pontian.
Kisah ini dipetik dari keratan akhbar Sinar Harian [gambar atas].Kejadian ini berlaku malam rabu lepas di simpang trafic light Parit Madirono,Benut.Petugas PAS ini mendakwa beliau telah ditampar hingga menyebabkannya cedera di pipi kiri dan bibir hanya kerana memacakkan bendera PAS..
Hmmm memang  samseng betui..
Parti terdesak ,seperti orang yang sedang kekeringan idea, masih menggunakan taktik purbakala dan tak abis abis dengan budaya samseng yang menjijikan.
Kemaraan Pakatan Rakyat ke negeri kubu kuat Umno dalam dunia mungkin mengerunkan samseng taik minyak ini .Insiden terbaru ini juga membuktikan kepada kita bahawa baik pemimpin mahupun macai-macai UMNO, mereka sedang kepanasan takut hilang kuasa..
Ini juga mungkin petanda baik akan KEBANGKITAN PR, dan dirasi oleh UMNO JOHOR akan saat saat kejatuhan itu sudah sukar untuk dinafikan.Maka taktik ala mafia mereka gunakan untuk menakut nakutkan pertugas PR.
Kepada samseng ini patuhilah undang undang dan jangan mendahului undang undang ikut suka hati .Tunjukan sifat serta perangai dengan akhlak islam.kikiskan budaya samseng tu jauh ke dalam hutan ...

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.