Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

[MELAMPAU] Ada "Tiger Show" Di Malam Mesra Jab. Siasatan Jenayah IPD Shah Alam?


Rakyat terkejut! Ada tarian separuh bogel semasa acara "Majlis Malam Mesra, Sekalung Budi, Segunung Intan" Jabatan Siasatan Jenayah IPPD Shah Alam.
Ia bukan superimpose, ia bukan cerita rekaan untuk menjatuhkan imej PDRM. Tetapi ia adalah real, dan PDRM sendiri yang menjatuhkan maruah mereka!

Berikut ialah pengakuan Tun Hisan



Hasil pengakuan daripada Ketua Polis Selangor, Tun Hisan Tun Hamzah terbuktilah acara tarian separuh bogel semasa acara "Majlis Malam Mesra, Sekalung Budi, Segunung Intan JSJ IPPD Shah Alam" itu benar-benar berlaku.

BAGAIMANA PERKARA INI BOLEH TERLEPAS PANDANG?

SIAPA YANG MENJADI PENGATURCARA PROGRAM? Polis juga ke?

(Tidak diterima akal pihak polis lansung tidak terlibat di dalam pengaturcara program. -GB)

Kalau beginilah halnya, APAKAH MEREKA MASIH BOLEH DIHARAP UNTUK MENJAGA KEMASLAHATAN NEGERI SELANGOR INI DARIPADA JENAYAH SEDANGKAN MEREKA SENDIRI MENGALAKKAN KEMUNGKARAN DALAM KELAMBU MEREKA SENDIRI!

(KPN &) Tun Hisan, ANDA WAJIB BERTANGGUNGJAWAB! mereka yang terlibat termasuklah ketua JSJ IPD Selangor, penganjur program atau sesiapa sahaja WAJIB BERTANGGUNGJAWAB! - maklumat: RAMM / PemudaBatu.com

Ulasan GB

- dan kebelakangan ini beberapa kes kejadian rogol melibatkan anggota polis secara berkumpulan, malah ada kes rogol berlaku di dalam balai polis sendiri.. apakah disiplin dan moral polis sudah hancur binasa dan "tiger show" itu manifestasi dari kehancuran akhlak anggota pdrm?

Kita tidak bermaksud untuk orang membenci polis, tetapi perbuatan polis itu sendiri mengundang kebencian rakyat terhadap mereka.

GB selalu sebutkan: Hukum Kebenaran dan Keadilan tidak boleh ditolak dan disembunyikan. Ia akan terpapar dengan jelas dan nyata akhirnya!



0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.