Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


13 Februari, 2013

Rupanya Ini Penaja PSY - Gangnam Style..


Persoalan siapa yang menaja $500 ribu itu masih menjadi tanda tanya.Kalau bukan duit rakyat, kalau bukan duit penaja yang memberi, habis duit kalau bukan duit Najib, atau duit rakyat, Duit HANTU JEMBALANG agaknya. Hantu jembalang yang suka menghirup darah rakyat.
Najib kata;"Sekadar untuk mengulangi, persembahan PSY langsung tidak melibatkan wang rakyat. Orang ramai juga tidak dikenakan bayaran untuk menonton" kata beliau menerusi mesej twitter. - bernama 
Memang tak habis cerita tu, siapa penaja $500 ribu itu? Apa kaitan penaja itu dengan BN? Sudah tentu ada udang di sebalik batu. Agaknya apa balasan kontrak atau anugerah yang akan diberikan Najib kepada penaja misteri tersebut.
Hairan bin ajaib
“Inilah kali pertama dalam dunia penaja buang duit tetapi mahu merahsiakan,” kata Pengerusi SAMM, Badrul Hisham Shaharin dipetik daripada blognya, hari ini.Beliau juga mempersoal tindakan Umno Pulau Pinang sebelum ini mengkritik dan mempertikaikan aktiviti anjuran Kerajaan Pulau Pinang tetapi bersetuju dengan pembaziran itu.“Adakah Umno Pulau Pinang bersetuju membawa artis Korea dengan RM 2 juta untuk menyanyikan satu lagu?” - keadilandaily
HELLO NAJIB .. kalau hang tak bagitau siapa yang taja sekalipun, hang pasti akan meratapi kejatuhan UMNO/BN tak lama lagi.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.