Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PRU13: KEADILAN seru rakyat mengundi, bangkit tuntut perubahan

pakatan_rakyat_logo_dan_benderaKUALA LUMPUR 3 MEI: Pengundi digesa mengambil pendirian tegas dalam PRU 13 dengan memikirkan masa depan yang lebih baik untuk generasi muda, supaya mereka dapat menikmati kehidupan lebih baik dan selesa pada masa akan datang.

Naib Presiden KEADILAN, Tian Chua menyeru para pengundi mengenepikan soal parti politik yang disokong dan merenung kembali suasana politik dan ekonomi yang tidak menyebelahi rakyat bawahan. 

“Ini hakikat yang berlaku di Malaysia dan PRU 13 inilah sebuah peluang terbaik yang tidak patut diabaikan oleh pengundi untuk memilih sebuah kerajaan yang lebih telus dalam usaha membela rakyat.

“Tekanan hidup yang tinggi ketika ini mesti dipulihkan dengan membasmi amalan kronisme dan rasuah yang semakin membarah dan tidak diberikan perhatian oleh kerajaan sedia ada,”
kata Tian kepada Keadilan Daily.

“Adat resam murni di Malaysia juga dihancurkan oleh budaya politik fitnah, lucah dan samseng yang akhirnya membentuk sebuah masyarakat yang hilang nilai ketimuran yang luhur,” tambah calon yang akan mempertahan Parlimen Batu pada hari pengundian Ahad ini. 

Kata Tian, pengundi juga perlu menginsafi bahawa sektor pendidikan, kesihatan dan perumahan sangat membebankan generasi muda untuk mereka meneruskan kehidupan yang sempurna. 
 

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.