Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
SPR ulang pendirian mahu semuka Rafizi
ROBIATULADAWIYAH ABD RASHAD 30 Mei 2013
Wan Ahmad Wan Omar Wan Ahmad Wan Omar
SHAH ALAM – Timbalan Pengerusi SPR, Datuk Wan Ahmad Wan Omar mengulangi pendirian beliau untuk bersemuka dengan ketua jawatankuasa #siasatPRU13, Rafizi Ramli.
Beliau berkata, sebagai wakil rakyat, Rafizi sepatutnya mengadakan jalinan kerjasama yang baik dengan SPR.

“Lebih baik saya bersemuka dengan beliau kerana banyak aduan dan dakwaan yang dilakukan oleh beliau, tidak perlu dialog atau forum.

“Sebagai wakil rakyat baru, hubungan dengan SPR patut dirapatkan,” katanya kepada Sinar Harian semalam.

Beliau berkata, Rafizi tidak perlu memusuhi SPR kerana badan itu sentiasa ikhlas menjalankan tugas seperti mana diamanahkan.

“Saya sedia untuk dengar aduannya, kalau berkait dengan soal teknikal, saya akan aturkan dengan bahagian tersebut untuk beri penerangan kepada beliau, kalau berhubung dasar SPR saya boleh jelaskan,” katanya.

Wan Ahmad turut mengingatkan parti politik untuk menerima keputusan PRU13 dan jika ada yang tidak berpuas hati, maka mereka boleh membawa perkara itu ke mahkamah.

Mengulas mengenai desakan beberapa pihak yang mahu beliau meletak jawatan kerana didakwa gagal menguruskan PRU13 dengan baik, beliau berkata, pihaknya tidak bias kepada sesiapa, menjalankan tugas dengan saksama.

“Pengerusi dan timbalan pengerusi datang dan pergi, bila kita dilantik kita lakukan dengan sebaik mungkin," katanya.

Semalam, Rafizi dalam sidang medianya di Pejabat PKR mencadangkan Timbalan Pengerusi SPR itu hadir di forum yang akan diaturkan nanti.

1 orang berkata:

Anonymous said...

...spr menjalankan tugas dgn ikhlas...dan tidak bias pd sesiapa..... Celaka kau, cakap tak serupa bikin, Sekarang sudah kecut bukti2 semua dah ada, dulu cakap bkn main angkuh dan sombong

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.