Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BERAPA LAMA LA DIA NI NAK KENA LANYAK DALAM MAYA



Wednesday, July 16, 2014

CDM25 Siti Fairrah Asyikin Kamaruddin dasar betina haram jadah !!

Wanita tidak bermoral, Siti Fairrah Asyikin Kamaruddin atau KiKi Kamaruddin yang dirakam membuli seorang warga emas dan memukul keretanya dengan batang kunci stereng dalam satu kemalangan jalan raya amat memalukan masyarakat Melayu dan Islam dengan tindakan biadapnya.
Kiki Kamaruddin betina sundal
Kejadian dirakam di tempat letak kereta di sebuah pasaraya di Kuantan, dipercayai pada 14 Julai 2014. Video tersebut dimuat naik oleh seorang pengguna Facebook bernama Jesicca Qi dengan caption tertulis Yesterday at the Kuantan.

Selepas video yang menayangkan perangai biadap Siti Fairrah Asyikin Kamaruddin tersebar luas, betina sundal pemilik kereta CDM25 itu menulis di laman sosial Facebook miliknya: "Tolong buang semua video. Saya galakkan semua media yang (muatnaik) video saya supaya membuangnya," tulisnya dalam laman sosial Facebook miliknya.

eh eh.. tahu pulak minta tolong buangkan video yang menjelaskan perangai biadap engkau.. masa engkau buat perangai sundal tu.. tak ingat dunia.. macam engkau je yang bagus sangat.. !.

Wanita tidak bermoral, Siti Fairrah Asyikin Kamaruddin turut meluahkan "Berikan kekuatan. Saya akan hadapinya. Ramadan mengajar kita untuk tidak berkata buruk tentang saudara kita," tulisnya dalam kapsyen laman susial Facebook miliknya itu.

Hello.. masa engkau maki hamun orang tua tu.. engkau tak ingat pulak ini bulan Ramadhan.. Dasar betina haram jadah.. !!


free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.