Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MENERIMA CADANGAN UNTUK DIBINCANG KE PARTI MASING-MASING

Nak dikatakan tak faham, semuanya profesional belaka, bijak berhujah dan bercakap. Apabila majilis pimpinan Pakatan bermesyuarat pada 23 Julai 014, maka majlis itu BERSETUJU membawa usul pertukaran Menteri Besar Selangor dibincangkan ke parti masing-masing, PKR telahpun mencalonkan (Wan Azizah) selaku Presiden parti menggantikan MB Selangor iaitu Khalid Ibrahim. Cadangan  daripada majlis ini di bawa kepada pengetahuan Majlis Presiden untuk mendapatkan  keputusan sama ada menerima syor daripada PKR atau tidak, hasilnya PAS tidak menerima cadangan daripada PKR yang mencalonkan Wan Azizah kerana tidak nampak dimana kelemahan atau kesalan Khalid menjalankan tugasnya terhadap rakyat secara jelas. Dalam mana-mana mesyuarat segala cadangan ada yang di terima dan di tolak, mana-mana cadangan yang diterima mestilah dibincang, kemudian barulah cadangan itu dipersetujui dan diterima, kemudian dilaksanakan, begitu la agaknya ! Jika diterima  akan tetapi tidak dipersetujui maka itu bermakna GAGAL - CUBA LAGI ! - Pak Karamu

KENYATAAN MEDIA MAJLIS PIMPINAN PAKATAN RAKYAT






Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat yang bermesyuarat hari ini 23 Julai 2014 telah menerima (MENERIMA BUKAN BERERTI BERSETUJU TETAPI MENERIMA CADANGAN UNTUK DIBAWA BINCANG KE PARTI MASING-MASING) cadangan daripada KEADILAN untuk membuat pertukaran Menteri Besar di Selangor seterusnya mencalonkan Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.



Parti DAP dan PAS akan membawa perkara ini ke dalam mesyuarat peringkat tertinggi parti masing-masing dan akan membuat keputusan dalam masa terdekat.



DAP dan PAS secara dasarnya menghormati prinsip pencalonan jawatan Menteri Besar Selangor adalah daripada KEADILAN.



Anwar Ibrahim
Ketua Umum KEADILAN

Mohamad Sabu
Timbalan Presiden PAS

Lim Guan Eng
Setiausaha Agung DAP

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.