Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KALO JADIKA BINI AMCAM ? KALO JADIKAN LAKI AMCAM ?

Khamis, 17 Julai 2014

Malaysia Boleh: 'Pembuli jalanan' jadi rebutan stesen radio hari ini

Siti Fairrah Asyikin Kamaruddin, yang lebih dikenali sebagai Kiki adalah tetamu hangat yang dinanti di sekurang-kurangnya empat stesen radio hari ini.

Pagi ini beliau ditemubual oleh stesen radio Melayu Era FM, stesen radio Cina My FM serta dua stesen radio Inggeris Hitz dan Fly FM.

Dalam panggilan telefon Fly FM kepada Kiki, wanita 30 tajun itu mengakui beliau tidak menjangkakan insiden itu akan menjadi tersebar luar.

Selasa lalu sebuah video dikesan menunjukkan Kiki memaki hamun seorang pesara Sim Siak Hong, 68, dan memukul keretanya dengan kunci stereng selepas kenderaan mereka bertembung.

"Semuanya telah selesai bila saya buat laporan polis. Uncle (Sim) pun kata dia tak akan buat laporan polis atas apa yang saya buat.

Kiki turut mengakui insiden itu adalah "kesilapan paling besar dalam hidupnya" dan menjelaskan beliau terlalu emosional ketika itu.

Beliau berkata salah satu punca kekecewaannya ialah kereta itu merupakan hadiah hari jadinya kepada diri sendiri.

"Ia ada nilai sentimental dan menunjukkan bagaimana saya bekerja keras untuk membina syarikat saya. Sebab itu saya sangat marah ketika itu," kata beliau.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.