Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Thursday, July 17, 2014

Rozana Misbun Didakwa Drama Queen Serta Kuat Menipu?



KL, 17 JULAI 2014: Ramai yang memberikan komen serta maklum balas berikutan daripada artikel serta video yang dimuatnaik mstar online pada pagi semalam, mengenai luahan hati  Rozana Misbun, 36, mengenai kemelut yang berlaku di antaranya dengan suaminya, Awie Wings.

Namun begitu, luahan hati Rozana itu telah dibidas oleh seorang wanita yang menamakan dirinya sebagai Ain Hussin. Malah, Ain Hussin yang sebelum ini mengakui kenalan kepada Awie serta Rozana mendakwa bahawa luahan Rozana itu adalah satu penipuan serta drama yang dilakukan dengan tujuan untuk meraih simpati orang ramai.

Buktinya, anak pertama Awie iaitu Aleeya telah bertanya, siapakah pengarah kepada video tersebut.

Jelas Ain Hussin lagi, pertanyaan Aleeya itu jelas membayangkan bagaimana hubungan  sebenar Rozana terhadap anak-anak Awie selama ini.

"Hubungan dia dengan anak anak arni baik Sahaja? Oh come on Rozana. Nak menipu pun agak agak. JGN ingat you boleh suruh kita orang menipu untuk you lagi.....

"Semua orang tahu betapa kuat you drama..... Airmata simpan lah...... But again Kalau tengok video dia anda Akan perasan mana Ada airmata keluar.... 


Hati batu and pura pura.. #bercakappakaiotak #sudahsudahlahmenipu #rozanamisbun #awie #adaakukisah #meniputahapdewa

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.