Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

JANGAN SENTUH ISU ANAK HUSAM MUSA TERLIBAT DADAH


INGAT TU, JANGAN SENTUH ISU ANAK MUSAM MUSA TERLIBAT DADAH PADA KEMPEN PILIHANRAYA PRU 14 KALI NI

HARAP PEMIMPIN PAS BERTENANG SAHAJA !

-Pak Karamu-

 

Friday, May 4, 2018

SUNGGUH AKU TAK SANGKA PEMIMPIN PAS SANGGUP BUAT BENDA MACAM NI UNTUK MENANG PRU...



48 orang berkata:

Anonymous said...

Jika maruah orang kita jaga, InshaAllah orang lain juga akan jaga maruah kita. Amiin

Anonymous said...

Parti ulamak PAS ni parti bukak aib orang ke?

Anonymous said...

Pak Karam, dah takde modal ke parti lebai ni nak berkempen? Pihak lain bercerita mcm mana nak selamatkan ekonomi negara, naiktaraf hidup rakyat, melawan rasuah, nak tangkap perompak duit rakyat si najibrosmah dan byk lagi isu2 besar..

Parti lebai asyik guna isu serang peribadi dan individu. Tanda2 PAS akan karam tak timbul2 lps pru14 nnt..

Anonymous said...

AMANAT HAJI HADI 80an:

Saudara-saudara sekelian percayalah, Kita menentang UMNO, bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka.

Percayalah saudara-saudara sekelian,

Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan ‘politik suku, agama suku’.

Anonymous said...

AMANAT HAJI HADI PRU14:

PRU14 | Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata adalah ‘sesuatu yang tidak pelik’ jika PAS bekerjasama dengan Barisan Nasional (BN) untuk membentuk kerajaan campuran pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14).

Bagaimanapun, kata beliau BN perlu memenuhi beberapa syarat sebelum kerjasama itu boleh dilaksanakan.

"Memang tidak pelik jika PAS bekerjasama dengan BN tetapi perlu mengikut syarat kita," katanya kepada pemberita selepas majlis ceramah bersama calon PAS kawasan Parlimen Titiwangsa Mohamad Noor Mohamad, di Kuala Lumpur hari ini.

“Terpulang kepada BN untuk bersetuju atau tidak tetapi kami akan kemukakan syaratnya nanti,” katanya.


*Nak penjelasan dari pak karam atau mana2 walaun..perlembagaan penjajah dah tak digunapakai ke skrg? Berdosa tak menipu ahli parti dan mangsa2 memali akibat amanat Hadi dulu.

~PakKaramu~ said...

Amanat hj Hadi ?

Ha, ha, ha, amanat tu tak salah dahpun Tun Salleh Abas kata ok, mufti kata ok, tapi Mahadhir je bangang arah serang orang melayu Baling,Melayu mati Polis mati, kita patut bagi Mahadhir tahniah sebab berjaya kasi orang melayu mati !

PAS dah bagitahu banyak kali tapi ko rang jenis tak faham, pusing-pusing kelentong-kelentong. PAS kata boleh kerjasama tapi jangan hina syari'ah. tapi serang juga, tido ke ? DAP,PAN PKR Maha Firaun juga serang, jadi patut ke lagu tu ?

Sebab nak jaga hati kafir sanggup hina agama sendiri ?

Anonymous said...

Terima syariat islam boleh kerjasama tapi bukan masuk parti. Bn atau ph boleh kerjasama kalau tak terima islam biar pas jadi pembangkang. Nampak gayanya bn dengan ph terpaksa bekerjasama supaya pas tak menang banyak krusi sebab nanti terbongkar segala usahasama nak jatuhkan pas

Anonymous said...

Bukan tido,,sedo,,tp hati busuk juga ada,,,

Anonymous said...

Kesian dgn ahli2 parti dan mangsa2 Memali ditipu dulu, kini dan selamanya oleh lebai2 penunggang agama PAS.

MAJLIS FATWA KEBANGSAAN - AMANAT HADI BERCANGGAH DARI AJARAN ISLAM

SHAH ALAM - Fatwa mengenai Amanat Hadi telah dikeluarkan pada 24 Julai 2002 di negeri Melaka dan diwartakan sehari selepas itu.

Perkara itu dipaparkan dilaman web Jabatan Kemajuan Agama Islam (Jakim) menerusi portal e-Fatwa.

Menerusi portal itu, Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan memutuskan Amanat Hadi itu, bercanggah dari segi ajaran Islam dan bercanggah dengan kepentingan masyarakat Islam dan kemuliaan agamanya serta bercanggah prinsip dakwah Islamiah.

Selain itu, Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan turut tegaskan mana-mana orang Islam dilarang menyebar, mengajar, pelajari dan amalkan amanat itu serta menjual, mencetak, membeli atau memiliki amanat tersebut.

Sebelum itu, Mesyuarat Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan Bagi Hal Ehwal Ugama Islam Malaysia yang bersidang 21 November 1984 membincangkan mengenai isu kafir mengkafir sesama orang Islam. Mesyuarat buat keputusan seperti berikut:

Bahawa jika ada tuduhan atau anggapan oleh ahli atau penyokong Pas atau oleh sesiapa jua bahawa ahli Umno, pemimpin atau pegawai Kerajaan yang beragama Islam sebagai kafir atau sebaliknya iaitu ahli-ahli Umno, pemimpin atau pegawai kerajaan yang beragama Islam menuduh pemimpin atau ahli-ahli Pas kafir, adalah tidak benar sama sekali dan sia-sia.

Oleh demikian ahli Umno atau sesiapa jua mengucap Dua Kalimah Syahadah tetap orang Islam selagi tidak dihukum murtad oleh pihak berkuasa agama Islam Malaysia.

Sesiapa yang membuat tuduhan atau anggapan bahawa ahli-ahli Umno, pemimpin atau pegawai Kerajaan atau sesiapa juga yang beragama Islam sebagai kafir, maka perbuatan itu adalah haram dan hendaklah bertaubat kepada ALLAH.

Perbuatan itu hendaklah diberhentikanserta merta.

Anonymous said...

Pak karam jgn ketawa bila nyawa manusia2 yg tak berdosa jd taruhan dan dimanipulasi otak mrk. Ini bermakna Pak karam turut bersubahat. Bertaubatlah..

DR ASRI: MAJLIS FATWA ISYTIHAR AMANAT HADI SESAT

PETALING JAYA: Majlis Fatwa Kebangsaan sudah melaksanakan tugasnya apabila mengisytiharkan “Amanat Hadi” sebagai sesat, kata Mufti Perlis Datuk Mohd Asri Zainul Abidin.

Beliau percaya “Amanat Hadi” memainkan peranan membawa kepada tragedi berdarah Peristiwa Memali 1985 dan menyebabkan perpecahan orang Islam di negara ini.

“Amanat itu nyata sekali mengisytiharkan perlembagaan negara ini sebagai kafir dan rakyat harus berjihad terhadap mana-mana orang yang berpegang pada Perlembagaan.

“Kandungan amanat itu, jika ia dilaksanakan, akan menjadi lebih berbahaya daripada kepercayaan pengikut Islam (IS) sekarang,” katanya lapor New Strais Times hari ini.

Komen Asri itu menyusuli ucapan Presiden PPBM Tun Dr Mahathir Mohamad semalam yang berkata kegagalan mufti menyangkal fatwa ekstrem yang dikeluarkan Hadi membawa kepada tragedi Memali di Kedah.

Dalam tragedi itu, 4 anggota polis dan 13 penyokong seorang guru agama yang rapat dengan PAS, Ibrahim Mahmud, terkorban dalam operasi untuk menahannya di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri, selepas beliau dituduh menyebarkan ajaran sesat.

Anonymous said...

pak karam, yg masuk pusat serenti dulu tu anak ke cucu? lupa laa. anak kan?

~PakKaramu~ said...

Ini Buktinya Tun @chedetofficial Kata Mangsa Memali Mati Katak

image: https://2.bp.blogspot.com/-NMLBdk6ku-I/WuxMNZI2HeI/AAAAAAABQN4/V0cue3KMIKYbTRpPItz-uoKNCJwtbp8uQCLcBGAs/s640/IMG_20180504_195626.jpg
Penerima BR1M, orang India, orang Bugis, orang Sabah / Sarawak, orang gemuk semua telah dihina oleh Calon Perdana Menteri Pakatan Harapan. Kini orang yang telah meninggal dunia pun turut dihina oleh Tun Dr Mahathir. Di dalam ceramah Tun Dr Mahathir di Lembah Pantai semalam, Tun Dr Mahathir telah berkata mangsa-mangsa Memali yang terbunuh bukan mati syahid, tetapi mati katak. Kalau bukanpun mangsa-mangsa Memali meninggal kerana syahid, Tun Dr Mahathir tidak perlu kurang ajar mempersendakan mereka sebagai mati katak. Hari ini Tun Dr Mahathir bagi alasan dalam permohonan maaf olok-olok, dia berkata seperti itu semalam sebab marah...

Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/#CpJFqVp353xbUo0d.99

Anonymous said...

"rupa2nya negara islam xda dalam quran"..
"tuhan pun mencarut"
hehehehe

Anonymous said...

Pak Karam..Dr Mahathir seorg yg berjiwa besar telah meminta maaf kpd keluarga mangsa memali kerana kata2 yg agak kasar.

Org Melayu masih menunggu bila Hadi Awang, lebai2 Pas termasuk Pak Karam utk minta maaf pada ahli2 Pas dan keluarga mangsa memali kerana menyokong Amanat Hadi yg sesat spt diputuskan oleh MAJLIS FATWA KEBANGSAAN. Tragedi Memali berlaku kerana amanat Hadi. Ini fakta.

Minta maaf dan bertaubatlah demi pengakhiran hidup yg baik.

azez 0569991822 عزيز said...

شركة رش مبيدات بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة مكافحة النمل الابيض بالدمام
شركة مكافحة الفئران والقوارض بالدمام
شركة مكافحة صراصير بالدمام
شركة مكافحة البق بالدمام
شركة رش دفان بالدمام
شركة مكافحة ثعابين بالدمام

Anonymous said...

Bukan ker majlis mufti kebangsaan kata amanat itu sesat? Cuba google balik...

Anonymous said...

Dah google.
Majlis fatwa kebangsaan sudah sahkan amanat hadi sesat dan bertentangan dgn syiar islam. Pd 2002, majlis fatwa haramkan amanat hadi utk disebar, dicetak dll. So tak betullah kalu pakkaramu kata mufti OK.

Pakkaramu jgn tipu orang dekat2 pru14 ni. Dosa. Masuk neraka. Jangan fitnah mufti kata OK pada amanat hadi.

Anonymous said...

Amanat hadi haram. Sesat. Ada dlm laman web Fatwa Jakim.

Anonymous said...

Klu mati sbb mengikut amanat yg dah disahkan haram atau sesat oleh jakim, mungkin betul kalo mati sia2 kot??? Bapak pon dah sahkan anak ajar ajaran sesat.

Tak tau la. Mati katak tu amenda?

Anonymous said...

Cakap orang mati katak pun cepat2 mintak maaf. Takut dosa.

Tapi ada org tu baruakan org, kafirkan orang, kufurkan orang, munafikkan orang, pil kudakan orang, samakan orang dgn anak nabi Nuh yg tak beriman... sampai hari ni pun tak mau nak mintak maaf. Padahal kat quran dah tegah pun...

Anonymous said...

Jgn undi geng CIA. Kita kena tolak geng CIA. CIA tu kafir harbi.

Anonymous said...

Amiin

Anonymous said...

Mmg confirm la amanat hadi tu sesat. Kesian org memali terikut ikut dgn amanat sesat. Masa pengikut ibrahim libya bertempur dgn polis dulu, lebai hadi ada di mana? Sapa tau? Kabarnya dia dah takut dan lari ke thailand, ntah la. Wallahu'alam

Anonymous said...

tak habis habis la hang ni karamu. taubat laa oii sementara nyawa masih di badan.

Anonymous said...

Kami tunggu Hadi Awang dan pak karam pulak minta maaf pd org melayu kerana menyokong amanat sesat punca tragedi memali.

Anonymous said...

Tiba2 je hj yg tersohor dgn maki hamung, kuar amanat hulu hilir, kuat membarua, kuat mengepilkuda, kuat memunafik: tiba2 jadi baik konar 360 darjah.

Itulah keajaiban pilihang raya.......yang summbang, yang sumbing semua sudah warak.

Anonymous said...

Al-marangi kena minta maaf kepada keluarga polis yang dibunuh dalam tragedi memali. Mereka dibunuh orang sesat ketika sedang menjalankan tugas.

Anonymous said...

Bagi saya kalu betul bapa dia kata anak dia ajar ajaran sesat, memanglah mereka tu mati katak. Kecuali bapanya menafikan.

Anonymous said...

Menentang kerajaan yg berkuasa untuk menghindari ajaran sesat adalah bughah. Cuba google hukum menjadi bughah dan hukum memerangi bughah.

Anonymous said...

Memang dah dari dulu bn, amanah, pkr, bersatu terima islam.

CUMA TAK TERIMA PAS JE

Mu nak konar gi mana ni sebenarnya?

Nak tanya mu ni. Umno bn yg mu nak kerjasama king maker tu dah tak guna undang2 penjajah ke? Mu nak kerjasama king maker tu mu Umno bn tu, mu dah check ke umno bn tu politik suku agama suku ke tidak??

Kelabu asap kepala mu ni...

Anonymous said...

Nak kelentong tu bior le berpada2 pakkaramu weii. Benda ni semua satu negara orang dah tau dah kecuali orang yg cuma baca harakah sepanjang hayat mereka

Anonymous said...

Saya setuju 100% dengan kenyataan Tun Mahathir.

Anonymous said...

kalau brahim libya dan pengikutnya mati syahid, mcmana dgn 4 org polis tu? tu kira mcmana? syahid jugak la kan sebab mati semasa bertugas. dua2 pihak bertempur kerana amanat sesat dan semuanya mati syahid? sapa yg jahat sebenarnya ni?

pak karam tolong habaq mai sat, pakai kaedah mana?

Anonymous said...

PAS di bwh Hadi nak jd KING MAKI.

Anonymous said...

Alahai bodonyaaa..adaoiii

Anonymous said...

Walaun mmg bodo..akal tarak.

elkamaal elkamaal. said...


عزيزى العميل مع كثرة الشركات فى المملكة العربية السعودية ازدادت اهمية تميز افضل شركة تنظيف بالطائف عن غيرها من الشركات لان مع الكثرة وانتشار شركات النظافة فالعملاء اصبحوا يتطلعون الى الافضل فى الخدمة والمناسبة فى الاسعار

شركة تنظيف ستائربالطائف
شركة تنظيف شقق بالطائف
شركة تنظيف سجاد بالطائف



تنظيف فلل بالطائف
شركة تنظيف فلل بالطائف
تنظيف شقق واستراحات بالطائف
شركة تنظيف شقق واستراحات بالطائف
تنظيف اثاث المنازل بالطائف
شركة تنظيف اثاث المنازل بالطائف
تنظيف واجهات زجاج بالطائف
شركة تنظيف واجهات زجاج بالطائف


http://beit-alezz.com/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%AA%D9%86%D8%B8%D9%8A%D9%81-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B7%D8%A7%D8%A6%D9%81/

elkamaal elkamaal. said...

شركة مكافحة حشرات بالطائف بيت العز
شركة مكافحة حشرات بالطائف قادره على القيام باعمال المكافحة والقضاء على اى نوع من الحشرات بالاعتماد على احدث الالات والماكينات التى تقوم بالوصول الى اصعب الاماكن التى من الممكن ان يتواجد بيها الحشرات
شركة رش مبيدات بالطائف
شركة مكافحة النمل الابيض بالطائف


شركة مكافحة الفئران بالطائف
مكافحة الفئران بالطائف


http://beit-alezz.com/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D9%85%D9%83%D8%A7%D9%81%D8%AD%D8%A9-%D8%AD%D8%B4%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%B7%D8%A7%D8%A6%D9%81/

elkamaal elkamaal. said...



شركة نقل أثاث بالاسكندرية
الشهيد لرفع الاثاث بالاسكندرية
شركات نقل الاثاث بالاسكندرية
شركات رفع الاثاث بالاسكندرية
اسعار شركات نقل الاثاث بالاسكندرية
سعر ونش رفع الاثاث بالاسكندرية
ارقام شركات نقل العفش بالاسكندرية


http://naql-3afsh.com/%d8%b4%d8%b1%d9%83%d8%a9-%d9%86%d9%82%d9%84-%d8%a3%d8%ab%d8%a7%d8%ab-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%b3%d9%83%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%8a%d8%a9/

elkamaal elkamaal. said...


اسعار شركات نقل العفش
شركة نقل موبيليا
شركات نقل الاثاث بالهرم
شركة نقل الاثاث
شركات نقل الاثاث بمدينة نصر
شركات نقل الأثاث بمصر
شركات نقل العفش ف مصر
اسعار شركات نقل العفش
د
نقل موبيليا بمصر
شركات نقل العفش
]
شركة نقل أثاث بالقاهرة
شركة نقل عفش بمصر



http://naql-3afsh.com/%d8%b4%d8%b1%d9%83%d8%a9-%d9%86%d9%82%d9%84-%d9%85%d9%88%d8%a8%d9%8a%d9%84%d9%8a%d8%a7/

elkamaal elkamaal. said...

لقد اصبح يعاني العديد نن الأشخاص خلال الفترة الاخيرة مشاكل بالاحساس بارتفاع درجات الحرارة وآخرون يعانون في فصل الشتاء من مشكلة تسرب مياه نتيجة للامطار ،اعزائي هل تعلمون أن هذا ناتج عن الاهمال في القيام بعمل

شركة عزل اسطح بصفوى
سواء عزل حرارى بصفوى او مائى بصفوى او عزل فوم بصفوى ،ان عملية عزل الاسطح وتختلف انواعها اصبحت تشكل اهمية كبيرة لك الايام ،الكثير من الاشخاص يقلقون بشأن التكلفة فاليوم نقول لكم لا داعي لاي قلق على الاطلاق لليوم سوف تكونوا باتمام عملية العزل اي كان نوعها على ايدي متخصصون في ذلك وخبراء بواسطة افضل مواد عزل واستخدام افضل الادوات ويكون كل هذا بسعر بسيط فقط مع المستقبل

ارخص شركة عزل اسطح بصفوى
هذه من اهم الشركات التى تقدم خدمة في ذلك المجال اسمها ثقة

عزل اسطح بصفوى
و

شركة عزل مائى بصفوى
و

شركة عزل حرارى بصفوى
و

شركة عزل فوم بصفوى

elkamaal elkamaal. said...

تهتم

شركة تنظيف بصفوى
بتنظيف الفنادق من الداخل والخارج وتنظيف الحوائط والارضيات والواجهات والاعتماد على افضل مواد التظيف والتعقيم وتنظيف الفرش والسجاد والانتريهات الخاصة بالفندق كما تعتمد نحن

ارخص شركة تنظيف بصفوى
على مجموعة من المعدات والالات الحديثة التى تقوم باعمال النظافة كاجهزة البخار واجهزة التكيف واجهزة التعقيم لانجاز عملية النظافة على اعلى مستوى كما تهتم نحن

شركة تنظيف منازل بصفوى
بتوفر اجود انواع المنظفات والمطهرات


شركة تنظيف موكيت بصفوى
و

شركة تنظيف شقق بصفوى
و

شركة تنظيف كنب
و

شركة تنظيف مسابح بصفوى
و

شركة صيانة مسابح بصفوى
وايضا

شركة تنظيف مساجد بصفوى
و

شركة صيانة مساجد بصفوى

elkamaal elkamaal. said...


شركة نظافة بدبى
شركات تنظيف المباني في دبي
شركات تنظيف الكنب في دبي
شركات تنظيف السجاد في دبي
شركة تنظيف سجاد بالبخار بدبى
شركة تنظيف بدبى
شركات تنظيف بدبى
شركات تنظيف المنازل فى دبى
شركة تنظيف شقق فى دبى
شركة مكافحة حشرات بدبى
شركة مبيدات حشرية في دبي
افضل شركة مكافحة الحشرات في الامارات
مكافحة الحشرات بلدية دبي

elkamaal elkamaal. said...


افضل شركة مكافحة الحشرات في عجمان
مكافحة حشرات عجمان
شركة تنظيف شركات بعجمان
خدم بالساعات في عجمان
عاملات نظافة بالساعة في عجمان
شركة تنظيف فلل بعجمان
تنظيف فلل فى عجمان
شركة تنظيف بعجمان
شركات تنظيف بعجمان
شركات تنظيف المنازل فى عجمان
شركة تنظيف شقق فى عجمان


elkamaal elkamaal. said...

شركة التاج الملكي أرخص وأفضل وأكبر

شركة تنظيف ابوظبى
، فتمتلك العديد من المقومات الرائعة التي تميزها عن غيرها من الشركات، حيث أن التنظيف يعتبر من الأمور الشاقة للغاية للمرأة خاصة إذا كانت المرأة تعمل فيكون ليس لديها وقت فارغ لتتم عملية التنظيف، حيث أن

شركة تنظيف فى ابوظبى
تمتلك عمالة مدربة على مستوى عالي من الجودة ولديهم خبرة تتعدي الخمس سنوات في مجال التنظيف، فالمرأة تكتشف البقع من بقايا المشروبات والطعام فلابد على أي مرأة أكتشافها لهذه البقع أن تقوم بالأتصال على الفور على

شركة تنظيف مسابح ابوظبى
، حتى تعمل

شركات تنظيف المنازل ابوظبى
على تنظيف جميع الغرف والمطابخ والحمامات التي توجد في البيوت.

تنظف فلل ابوظبى


ماذا تقدم لعملائها
تقدم

شركة تنظيف شقق ابوظبى
العديد من الخدمات والمميزات لعملائها حيث تعتبر من أفضل الشركات التي تعمل في مجال التنظيف، فتستخدم

خدمات تنظيف ابوظبى
العديد من المساحيق التي تعمل على إزالة البقع نهائياً.

حيث تستخدم

تنظيف منازل ابوظبى
مساحيق خاصة لأزالة بقايا الطعام من المطابخ وخاصة السيراميك فالمطبخ لابد من تنظيفه جيداً وعدم أهماله حتى لا تتراكم الدهون والشحوم، كما أن المطبخ لابد من تعقيمه وترتيبه بأستمرار حتى لا يراكم الحشرات الزاحفة والطائرة وتعمل على تلوث الطعام وإصابة الإنسان بالأمراض.
كما أن

شركات تنظيف المنازل ابوظبى
تعمل على خصم خدمة التنظيف لجميع العملاء، حيث أن

شركات تنظيف المبانى ابوظبى
تمتلك مهارة فائقة في مجال

خدمات تنظيف ابوظبى
التنظيف وتمتلك أفضل المعدات والألات التي تستخدم في مجال التنظيف، لذا لابد من التعامل مع هذه الشركة لأنها أكبر

شركة تنظيف بالبخار ابوظبى
تمتلك خبرة وجودة في الوطن العربي كمام تقدم

خدمات تنظيف بالبخار ابوظبى
منها

شركة تنظيف كنب بالبخار ابوظبى

elkamaal elkamaal. said...

شركتنا التاج الملكى تعتبر

افضل شركة مكافحة حشرات ابوظبى
، حيث تعمل على أبادة جميع الحشرات سواء الحشرات الزاحفة أو الحشرات الطائرة، وجميع الحشرات تضر بصحة الإنسان خاصة الأطفال لذا لابد التخلص من جميع الحشرات التي تؤذي صحة الإنسان، حيث أن

شركة مكافحة الفئران ابوظبى
تستخدم شركتنا العديد من المبيدات الحشرية الغير مضرة بصحة الإنسان لأنها مصرح بها من وزارة الصحة بابوظبي، لذا فأنها أمنة جداً ولا يوجد بها ضرر، لذا لابد أن نتخلص من جميع الحشرات حتى لا يحدث للإنسان أي مكروب وذلك لم يحدث إلا عن طريق

شركة مكافحة حشرات ابوظبى
.
أهم المميزات التي تقدمها

شركة مكافحة البق ابوظبى

شركة مكافحة حشرات فى ابوظبى

شركتنا تعمل على مكافحة جميع الحشرات، حيث تعتبر أحسن

شركة مكافحة النمل الابيض ابوظبى
، وتعتبر أفضل

شركة مكافحة الثعابين ابوظبى
، من ثم نعرض لكم جميع المميزات التي تخص

شركة مكافحة الرمة ابوظبى
:-
• عند أكتشاف أي نوع من الصراصير فعليك أن تقوم بأستبعاد القطعة التي يوجد فيها هذه الحشرة حتى لا تنقل العدوي لغيرها من قطع الأثاث، حيث تقوم

شركة مكافحة الصراصير ابوظبى
بعمل معاينة لجميع قطع الأثاث وعمل أبادة تامة من هذه الحشرة التي تعمل على تلوث الطعام وإصابة الأطفال بميكروب، وتستخدم شركتنا لمكافحة الصراصير أفضل أنواع المبيدات لطردها نهائياً من المنزل وعدم عودتها مرة أخرى.
• وعند أكتشاف أي قطع من الملابس ممزقة فلابد من البحث عن وجود نمل أبيض، حيث تقوم مكافحة حشرات الامارات
بعمل معاينة أولاً لمعرفة المكان الذي يأتي منه النمل ثم تستخدم الشركة المبيد الحشري المناسب لكي يعمل على طرد النمل نهائياَ من المنزل.

Anonymous said...

Allah Ta'ala tidak memandang dosa yg hambanya lakukan. Tapi Allah memandang taubat yg dilakukan selepas sedar dari kesilapan yg dilakukan. Jika manusia itu sering menjadi melakukan kejahatan semasa mudanya tetapi insaf dan bertaubat di penghujung usianya, maka itulah sebaik baiknya daripada orang yg pada awalnya sentiasa berbuat kebaikan tp dipenghujung usia menyokong dan bersubahat dgn orang yg melakukan kezaliman, penyelewengan, rasuah dan salah guna kuasa.

Anonymous said...

Kiki siapa yg kau maksudkan dah insaf, kalau madey dah insaf dia dh tak masuk politik, sbb politik byk yg kotor bercakap bohong dan mmfitnah sesalu berlaku dlm politik, pd pghujung usia lebih baik mnghabiskan mass yg ada dgn melakukan aktiviti amal, mmbntu org yg susah, mendalami agama, bukan mnyibuk diri dlm urusan dunia lg lebih2 lagi politik

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.