Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAS TERUS BANTU BN DI SEMENYIH


MAHADHIR BUAT KENYATAAN TIPU

PAS SEDANG MENYUSUN RANCANGAN UNTUK MEMBANTU BN DI SEMENYIH
Kenyataan Mahadir disanggah !

Pas tidak sokong UMNO dalam PRK DUN Semenyih: Mahathir


Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad (dua, kiri) ketika menghadiri Forsea KL’19 Democracy Fest di White Box Publika, hari ini. Turut sama, Menteri Pertahanan, Mohamad Sabu (tiga, kiri). Foto Bernama

Kerjasama Pas, UMNO kekal seperti sedia kala: Idris
Naib Presiden Pas, Idris Ahmad

ISU PILIHANRAYA DI SEMENYIH:
HIMPITAN HIDUP YANG SEMAKIN 'AZAB.
PEMIMPIN PAKATAN HARAPAN BANYAK BERLAKON.

Rakyat yang kena potong bantuan tak nangis, yang potong bantuan yang nangis ! lawak lawaaaak ! 

PERANGAI BURUK PAKATAN HARAPAN TAK TUNAI JANJI.
KUASA MELAYU DAN AGAMA ISLAM SEMAKIN TERHAKIS.
MENGUSIK PERLEMBAGAAN NEGARA PASAL AGAMA ISLAM OLEH KAFIR
SANGAT BIADAB. 
MENIPU DALAM KELAYAKAN SEBAGAI PEMIMPIN DAN KEBOLEHAN.



uncle kentang


 RAMAI KATAK BERSATU MELOMPAT DI SEMENYIH !











86 orang berkata:

Anonymous said...

Alhamdulillah. Akhirnya umno beri laluan pada calon pas utk bertanding di semenyih. Takbirrrrr!!!

Anonymous said...

Syukur! Kita nak jadi kerajaan islam cara pas, kita wajib undi calon pas. Amiin.

Anonymous said...

Harap2 pimpinan pas ramai2 turun padang utk kempen menangkan calon pas. Kita harap jugak pimpinan umno termasuk bossku turun padang berkempen utk calon pas. Amiin.

Anonymous said...

Ya. Harap2 wee ka siong tak turun kempen la. Menyemak jer cina mca kafir harbi tuu.. oops.

Anonymous said...

Jom pak haram, kita tolong kempen utk calon kita kat semenyih. Kita tak pernah kalah, cuma Allah tak redha kita menang jer.

Anonymous said...

InsyaAllah, dgn restu ayohchik, calon kita akan menang.

Anonymous said...

Semoga calon pas akan menang di semenyih, kita wajib rampas kerajaan selangor dari cina kafir harbi. Lepas prk ni kita lantik pak hashim jasin jadi mb selangor. Amiin

Anonymous said...

InsyaAllah. Dengan sedikit pembohongan yg direstui tuang guru presideng kita akan rampas negeri selangor tahun ni.

Anonymous said...

Terima kasih umno sebab beri laluang pada pas di semenyih. Sesuai dgn bidalan melayu islam; "Budi yg baik dikenang jua, dedak yg halal dikongsi bersama"

Amiin

Anonymous said...

Kalau ikut teori mat boddo, umnopas akan menang besar sebab "kerajaan ph" sponsor kpn ke turki guna duit judi akan jadi senjata utama kempen di semenyih. Kalau tak laku jugak, akan diguna senjata kedua.. isu kanera aes hahaha mmg boddo!


Kikiki

Anonymous said...

Strategi hadi tarik balik saman pada SR dijangka membuahkan hasil.. umpas dijangka menang besar di semenyih. Bijok..bijok.

Anonymous said...

Harap2 calon umno minta restu dari tuan guru hadi utk bohong jemaah masa berkempen nanti. Amiiiin.

Anonymous said...

bungor banar hikam tuk..

Anonymous said...

Syukur alhamdulillah anwar aljuburi dan isteri beri laluan kpd azmin kecut buah kerendut akibat sambutan rakyat kpd ds najib jadi timb pm...

Anonymous said...

Tolak TOL..
Undi lah PAKATAN HARAPAN..

Anonymous said...

Minyak petrol TURUN RM 1.50/liter..
Undilah PAKATAN HARAPAN..

Unknown said...

Dtg dah babi ni. Pakai 'syukur Alhamdulillah' Bahasa mcm babi cakap Melayu. Laaa..sorry lupa. Ngko le babi pertama yg pandai cakap Melayu tu kan?

Anonymous said...

Syukur alhamdulillah,,pas beri laluan kpd calon umnobn di prk semenyih. Pas pula dah beri jaminan 6996 undi pas semasa pru14 dahulu akan diberi kpd calon umnobn. Di tambah dgn 17k undi calon bn pd pru14,,maka jadi hampir 23k. Jadi, majoriti pakatan hancing akibat kencing babi dap hanya tinggak 1k lebih. Mengambil kira penyesalan anak2 muda terhadap janji babi2 dlm menifesto haramjadah tempohhari yg tak ditunaikan, malah di uturn mcm babil sondol tahi,,,maka senang la tugas para petugas pas dan umno utk merampas kerusi dun semenyih drpd ppbm. Lihat saja sambutan rakyat kpd ds najib mantan pm yg disayangi rakyat. Sangat terharu ds najib. Berbeza dgn tun m,,org buat tak layan,,drebar bas pun tak hingin nak bersalaman dgn dia. Umno pas menuju kemenangan, pakatan babi bakal berkubur.

Anonymous said...

Kpd baruah2 babi dap,,hangpa bawa la sekali dua tiga ekor menteri2 babi hangpa hak tipu sijil tu p berkempen,,boleh la depa di punggai ( kata org utara , kih kih ) dengan telur busuk. Menteri pendidikan babi hampa tak dak komen apa2 pun no. Menteri semya ugama hampa pun tak dak la pulak nak kata tipu sijil ini salah satu contoh msqasid syarbabi ka apa ka. Oh ya,,anak menteri ugama hampa kurang ajau betui no,,letak kereta di tempat oku oh.....fuh....baruah dap tere ni je la. Ajak mahfutaik sama p kemoen, suruh dia buka kedai catok jual kamera aes cap "khinzirdap" atau cap " mahfuztaik"...senang sikit plus nak beli. Jimat la duit kerajaan, rm17 k je. Yg kerajaan hampa beli sampai rm200k seunit tu buat apa? Bodoh sangat la hampa ni. Tu la fitnah org makan dedak,,hampa makan dan jilat tahi babi teruih...kah kah..

Anonymous said...

Menteri ugama depa tengah dok fikir mcmna nak halang teater sex di ppnang. Khalifah mujahid ,,merangkap abg besar sedang memerhati menteri ugama. " lu menteli semue ugama ma, lu cakap ini teater talak baguih punya,,wa kencing sama lu punya kepala ma"....

Anonymous said...

Anda bijak..
Undi kah PAKATAN HARAPAN
Tol hapus
PTPTN hapus
AES hapus..

Anonymous said...

Ada satu cadangan tambahan, suruh menteri pertanian din tomato buat ladang tomato segera dan serah kpd rakyat semenyih. Yg ni takkan dia tak boleh buat kut utk membantu kesengsaraan rakyat la ni. Sampai nangis2 kelmarin dulu. Tapi, masa bantuan sara hidup nelayan ditarik, pekebun2 kecil pun sama,,din tomato ounya suka dgn arahan menteli linggit malasiya,, ketawa terbahak2 sampai terkencing ....

Anonymous said...

Anda mahu sijil sijil university?
tanpa pinjaman PTPTN...
Undi lah PAKATAN HARAPAN

Unknown said...

Betul. Hanya babi yg tahu bahawa babi akan sondol tahi kalau dia u turn. Pengundi mesti akan memilih BN nnt kerana parti itu 'sgt' menunaikan janji,bersih drp semua skandal mcm PAS. Betul kata babi ni. Alang2 menjadi babi baik pilih BABI NASIONAL.
HIDUP BABI

Anonymous said...

Anda mahu bulan dan bintang?
Kami tawarkan bulan dan bintang..
Undi lah PAKATAN HARAPAN

Anonymous said...

Bulan bintang ?...hebat ph ni no....patut geng pan mulut depa penuh dgn taik babi ja...kah kah ...

Anonymous said...

Mahu harga barang turun..
Undi lah PAKATAN HARAPAN..

Anonymous said...

Mahu barang anda naik..
Undi lah PAKATAN HARAPAN.

Anonymous said...

Anda mahu babi halal..
Undi lah PAKATAN HARAPAN

Anonymous said...

Patutnya pas umno boleh menang di semenyih. Tapi pasal nik abduh menipu dan mendapat restu dr haji hadi maka susahlah sikit nak menang. Dah banyak orang melayu semenyih cakap kat kedai kopi dan surau2 berdosa sokong penipu malah percaya banyak lagi benda yang mereka tipu termasuk 90 juta. Itu la sapa suruh tipu, kan dah rugi!

Anonymous said...

Gua sudah bilang lebai tu penjual agama. Tapi lu tak percaya. Bapak dia yang dah mati pun dia sanggup kata bapak dia juga berbohong. Itu cilake punya anak

Anonymous said...

Kalu dia punya bos pun kuat menipu, anak buah dia lagi pakar menipu.

Anonymous said...

Habis anak buah dia percaya suara audio tu suara syaiton bakal penghuni neraka. Rupanya suara nik abduh. Basah kuyup kena kencing kata sapa ikut nik abduh masuk syurga.

Anonymous said...

Yg aku tahu,,babi2 dari kalangan pan dan ppbm yg dok betsembang di kandang2 babi belaan dap tu je yg nak tolak calon umnobnpas ni. Adapun org2 melayu,,mereka nak pilih calon umnobnpas,,kerana terbukti umnopas bela ugama dan bangsa.

Anonymous said...

Melayu selamat islam terpelihara..
Undi lah PAKATAN HARAPAN

Anonymous said...

Perolehi Ijazah dari University of Cambridge tanpa membuat pinjaman PTPTN..
Hubungi Timbalan Menteri Luar untuk maklumat lanjut..

Anonymous said...

Mudah2an dgn kemenangan besar umnopas di semenyih nanti ayohchik akan ditabal jadi perdana menteri. Hashim jasin boleh jadi mb selangor. Huhuhu takbir.

Anonymous said...

Bulan dan keris akan menguasai selangor selepas ni. Kerusi pas yg seketul tu akan bertambah berlipat kali ganda selepas prk semenyih. Dianggarkan kerusi dun pas bertambah hingga 80 kerusi. Padan muka pkr. err... aku bohong sunat jer. Lagipun dah mintak restu dari ayohchik utk bohong korang.

Anonymous said...

Bang, tulis elok2. Islam mesti didahulukan. Tulis la PASUMNO. Jangan la tulis UMNOPAS. Islam didepan bang. Ker masih ikut telunjuk umno? Kalau ikut telunjuk macam lembu dicucuk hidung tu takpe lah. Saya walak jer.. takut saya kalau disumpah jadi abu. Maafkan saya yer.

Anonymous said...

Tak ada sijil universiti...
tak semesti nyer BODOH..
Yang pasti BODOH...
Tipu ader sijil universiti...

Sehubungan itu...
ader lah menteri bodoh timbalan menteri bodoh menteri bersar bodoh...
kan kan kan kan kan..

Anonymous said...

Yang tak layak jadi PM pak hang...
sebab pak hang tak ader sijil unviversity...
sijil tipu pon eeeelek..

Anonymous said...

punyer nyer bodoh pak hang...

Anonymous said...

Hadi jumpa tun madey lagi buat hapa? Nak kawtim ker? Mintak maaf la, tun M tak makan la kawtim2 ni. Lu mesti duduk sg buloh punya...

Anonymous said...

Bapak ko mak ko lagi bodoh. Sbb tu cuma jadi cai eddy wooooff woooff

Anonymous said...

Hati2. Eddy wang dan nenek abodo akan membohong lagi di semenyih. Jumpa pembohong kasi tabik 7 kali. Boleh ikut masok sorga. Makan kari daging lembu satu kawah campur seketul babi boleh halal?? Kalau eddy wang sudah kasi restu sudah jadi halalan toyiban

Anonymous said...

Curik balak pun kalu abuya lebai dol dah restu jangan risau. Dah boleh masuk sorgha. Lagi kalo cilok balak ganti bijik durian king dapatlah masok sorgha paling tinggi

Anonymous said...

Nak bisnes jual agama bukan boleh main2. Modal kena ada beli jubah ngan serban. Kalu janggut dua helai jadi macai lebai jual agama saja. Kena gesel dahi kat batu jalan dua minggu sampai hitam legam baru boleh pass jual agama. Kalu susah nak hitam sapu cat nipon saja supaya abuya dol boleh bagi restu. Ko jangan main2 dengan restu abuya. Kalu lawan abuya dol boleh cirit birit 3 hari. Jual agama besar keuntungan duniawi

Anonymous said...

Korang tau tak kenapa setan tak suka kalu korang cakap benar. Nanti geng dia kat neraka tak ada. Jadi setan akan berak kat atas lidah korang. Setan ambik air liur babi letak kat lidah korang. Lepas setan berak kencing kat lidak korang, lidah korang lancar je kalu cakap bohong. Pah tu kalu takut, bapak setan akan berak kencing kat mulut korang sampai penuh. Tu yg korang jadi susah sangat nak korang nak bercakap benar.

Anonymous said...

Haaaaaa ini ada satu persoalan yang ditanya oleh pengundi. Kalau nak membohong tapi baca bismillah, baca doa makan, baca doa murah rezeki, adakah bohong kita tu dapat pahala. Lepas berbohong tu berzikir 4 jam dan bohong lagi lepas tu baca quran 30 juzuk diikuti berbohong 20 minit, adakah bohong kita itu sudah jadi bohong sunat. Atau bohong sunat itu ialah bohong setelah diberi restu oleh golongan lebai dol al afdol fi wal ketumi? Mohon pencerahan

Anonymous said...

Kalu korang nak beli Porsche Mursitol D90j korang tak boleh pakai nama korang. Korang kena guna nama bini muda atau anak pompuan supaya tidak berkaitan. Kalau guna nama korang sendiri memang tak larat nak bayar instalment bulanan. Asap dia aje pun dah boleh jual 5 juta setahun sebab kandungan karbon dioksid dia sama mcm hutan simpan 90 juta kaki persegi.

Anonymous said...

Ada pulak biawak lidah bercabang cakap nik abdoh tak berbohong tu.... Banyak sgt makan gulai lembu sekawah agaknya.

Anonymous said...

Puok2 jual agama tu memang byk lidoh becabang 10

Anonymous said...

Wajib bohong jemaah utk jaga agen cia. Wajib bohong jemaah utk elak jemaah tau yg pimpinan sakau rasuah. Wajib bohong jemaah utk mintak derma dari jemaah. Itu pun korang susah nak faham ke? Kalau korang nak bohong, jadi la ahli pas.

Anonymous said...

Pak karam marah ke cina usik perlembagaan? Perlembagaan malaysia masih sama la pak karam. Dulu amanat sesat hadi pun lawan umno sebab perlembagaan yg ni jugak laa. Perlembagaan kapir kata hadi. Kalau hadi nak ubah perlembagaan kapir ni ok jer tapi kena kasi menang pru la dan hadi kena jadi PM baru boleh ubah. tapi tu laa, hadi asyik beri laluan pada umno jer mcmana nak ubah perlembagaan. Kalau umno menang byk, kompom la zahid jadi PM, ntah2 tuan guru nanti jaga yadim jer.

Anonymous said...

Nak berbohong, nak curi balak, nak halau org asli, nak sakau rasuah, nak baham dedak, nak mintak derma dari walaunta, nak tanam durian kunyit, nak beli porsche ke apa ke kalau dimulai dgn bismillah dan disudahi dgn alhamdulillah insyaAllah halal dan barokah. Ishhh fardu ain tuu, takkan tu pun nak kena ajar lagi? Kecik2 dulu tak masuk tadika PASTI ke?

Anonymous said...

Niat berbohong patuh syariah: "Sahaja aku bohong jemaah demi parti kerana ayohchik".

Anonymous said...

Alhamdulillah,,spcm dah sahkan, tiada bukri pas terima 90 juta.
Babi2 dsn baruah2 cina kafir dap tersipu2 malu ssmbil menghisap air yahi lge dan lks. Sekarang dah mula bsbi2 ni nak bercakap isu " bohong yg dibenarjan ugama". Wou babi,,daripads hampa dok membabi kat sini,,baik hampa memenuhkan majlus2 cersmah pskatan babi di srmenyih no. Aku lihat,,kwrusi ja bsnyak, babi ada dua tiga ekor je. Yg asyik nak jadi juara makan tahi blogger ja....habis dah,,kersjaan ph yg dilantik babi2 ni dah nak kojol....

Anonymous said...

Akaun parti mmg bersih, akaun lebai2 pemimpin belum tentu bersih. Kan nik beduh ngaku baham duit umno.. dah kena beli sebab tu ikut jer telunjuk umno. Ntah laa.

Anonymous said...

Kesian walaunta dan walauntit. Idamkan syurga tapi pemimpin idamkan dunia. Lalai dgn daki dunia. Nak ke masjid pun nak menunjuk2 dgn superbike, porsche, range rover bagai. Nafsu ngalahkan syaitan. Bila terdesak suruh unta dan untit hulur derma, unta dan untit bodo mcm buah pelir.

Anonymous said...

Pakai jubah dan serban tapi cakap bohong. Lepas tu buat fatwa wajib bohong utk jaga jemaah. Angguk2 la jemaah seronok hari2 dibohong.

Anonymous said...

BOHONG..
Berbagai BOHONG..
mansuH PTPTN ... BOHONG..
mansuh TOL..... BOHONG...
mansuh AES.... BOHONG..
harga petrol TURUN... BOHONG..
harga barang TURUN ... BOHONG...
EPF isteri tak bekerja .... BOHONG...

ada Sijil University CAMBRIDGE... BOHONG
ada sijil ITM ... BOHONG
ada sijil UPM... BOHONG
ada sijil University BEDFORD ... BOHONG


BOHONG BOHONG...
BOHONG BOHONG..
BOHONG BOHONG
BOHONG BOHONG...

PM sementara... BOHONG
Bakal PM..... SONDOL

SONDOL SONDOL
SONDOL SONDOL
SONDOL SONDOL
SONDOL SONDOL..

Anonymous said...

Manifesto BOHONG PH tu patuh syariah tak......
mesti mahadir mat sabu azizah lim kip siang lim guang eng berniat berjemah...

Dol acamana niat bohong berjemaah...

Saja aku kencing hancing rakyat demi najib tersingkir kerana bang non...

Anonymous said...

Pak karam, ayohchik gi ngadap PM apa kes? Nak kawtim apa lagi tu? Gi sensorang pulak tu.. sda la tuuu kikiki

Anonymous said...

Ayohchik pi jumpa pm nak suruh siasat nik abduh ke? Tapi tun madey kata hadi dah taknak sokong umno. Majlis syura setuju ke mcm tu? Apa pulak hadi nak kelentong jemaah lepas ni.

Anonymous said...

Pak haram, betul ke madey cakap pas dah taknak sokong umno? Hadi bagitau madey gitu lu kabarnya. Pas ni milik hadi ke? Macamana ni pak haram? Kalau pas berpadu2 dgn bersatu pak haram setuju ke? Pelik la presiden kita ni, jom la tukar presiden.

Unknown said...

Jgn le tanya pak karam byk2. Dia admin je. Cer tanya babi yg suka membabikan org lain. Dia mesti tahu.

Anonymous said...

Babi tu terkedu, sebab ayohchik ngadap tun m sensorang kawtim tepi kahkahkah.

Anonymous said...

BOHONG BOHONG BOHONG...

Bohong Terbaru..
PM kata PAS tak sokong BN bag PRK Semenyih...
BOHONG BOHONG BOHONG..

kot kot tersalah dengaq..
almaklumlah...

Anonymous said...

laaa ..
ingatkan ayohang yang ngadap tun m..
nak mintak kerja jaga rumah tun m..

Anonymous said...

PAS tak sokong BN PRK Semenyih.....
BOHONG BOHONG BOHONG...

PM dalah dengaq kot.....
almaklumlah..

Liol Lol pon percaya lah...

Anonymous said...

kan dah kena BOHONG lagi ngan PH..
BOHONG BOHONG BOHONG
PH pati BOHONG..
Manifesto pon BOHONG...
Sijil University pon BOHONG...
BOHONG BOHONG BOHONG..

Anonymous said...

BOHONG BOHONG BOHONG..
cai pon kuat BOHONG..
BERTIGA..
diulang..
BERTIGA
ulang sekali lagi
BERTIGA..

cai BOHONG cai BOHONG cai BOHONG

Anonymous said...

Dah tak larat menaip ke akak? Asyik ulang2 copy paste jer? Jgn copy paste byk kali akak, nanti tak dpt bayaran kehkehkeh

Anonymous said...

Hahahahaha dah mcm betina jalang dah aku tengok parti lebai ni. Bertukar2 jantan! Kejap dgn najib, kejap dgn zahid, ni dah mengendeng dgn tun m pulak. Lepas ni dgn tok mat pulak kot. Cari makan pun biarlah bermaruah pak lebai oiii.

Teruk sangat dah aku tengok lebai hadi ni, tukar jer lah presiden tuu. Biar bermaruah sikit. Kerusi parlimen dan dun sikit pun takpe, yg penting bermaruah.

Anonymous said...

Hadi tu kemaruk apa karamu? Sanggup pi ngadap sembah madey. Hang tak geli ka karamu. Majlis syura tau ka hadi pi ngadap madey tu? Nak selamatkan parti atau nak selamatkan tengkuk sendiri? Ke nak mintak excuse supaya sprm tak check acc bank dia? Huhuhu mcm pelaq!

ابو حمزه said...


بعد التحيه يسير شركة شام ان تعلن لجميع عملائها بمدينة الخبر الكرام بمناسبة قدوم فصل الصيف عن افضل عروض تنظيف وصيانة برك السباحه باحدث الطرق وافضل الاساليب وذلك من خلال فرعها بمدينة الخبر
شركة صيانة وتنظيف مسابح بالخبر
والذي توفر شركة شام من خلاله لجميع اهالي الخبر خدمات المسابح بكل انواعها من تنظيف وصيانه وترميم باعلى جوده وبافضل الاسعار ، فلا تتردد عزيزي العميل واطلبنا الان لتحصل على ما تتمناه من خدمات لنصلك في الحال .

Anonymous said...

Mahataik....hanya baruah2 dan babi dap yg telan bulat2 kata mahataik. Maklumlah,,hari2 makan tahi babi dao dan minum kencing anjing dap. Taik mahataik apa masalah sangat. Sblm ni kata tak terima mp umno, harini terima. Kelmarin kata ppbm tak lebar sayap ke sabah, hari ni kata ppbm akan ke sabah dan tidak terikat kehendak warusan,,ini taraf org nyanyok pujaan baruah2 dap ja. Punya la terdesak, sehingga sanggup menipu,,,pui...

Anonymous said...

Yang BOHONG BOHONG BOHONG

Tak terima MP UMNO.... BOHONG..
Tak masuk Sabah... BOHONG...
PM Sementara 2 tahun... BOHONG
Bang Non PM ke-8... BOHONG..

BOHONG BOHONG BOHONG

BERSATU parti... BOHONG BOHONG BOHONG
PM Tun M.... BOHONG BOHONG BOHONG

Anonymous said...

Kehkehkeh, ayohchik yg terdesak kot. Sanggup tuu pi ngadap tun m. Maklum la nak cari makan, tuan lama dah takde duit hHaha

Anonymous said...

BOHONG BOHONG BOHONG...

Melayu kena BOHONG BOHONG BOHONG

PH BOHONG Melayu..
CINA BOHONG Melayu..
KAPIR BOHONG Melayu...

Melayu selslu kena..
BOHONG BOHONG BOHONG

Anonymous said...

Lebai hadi tu jenis muka tebal kot gamaknya. Ni mesti nak kawtim sebab duit haram sedang disiasat sprm huhuhu. Malu letak tepi, yg penting lepaskan tengkuk sendiri.

Anonymous said...

Bang Non pon dah kena...
BOHONG BOHONG BOHONG..

Anonymous said...

Hadi nak mintak jadi ahli bersatu la tuu kahkahkah

Anonymous said...

Presiden parti suci dah jadi jalang, kehulu ke hilir cari makan.

Anonymous said...

Dulu hadi maki hamun tun m. Tapi bila tun m dah jadi pm sanggup merangkak pi jumpa kat ofis. Jenis muka tak malu.

Anonymous said...

Sebelum pru eddy mintak nyawa dgn jibby. Lepas kalah teruk dlm pru, hadi mintak nyawa dgn madey pulak. Hahaha mmg jenis jalang. Kiri kanan depan belakang dia sapu. Ishh terdesak sungguh nak cari makang.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.