Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KAFIR HARBI KIT SIANG CUBA PENGARUHI DAN SESATKAN UMAT ISLAM

MENGAPA ORANG KAFIR DAP SUKA KACAU AGAMA ISLAM ? 

Pada surah Al Maidah ayat 19 Allah s.w.t mengingatkan umat islam 

Dan hendaklah engkau menjalankan hukum diantara mereka iaitu hukum yang telah diturunkan oleh Allah. Dan janganlah engkau menurut hawa nafsu mereka, dan berjaga-jagalah supaya mereka tidak memesongkanmu dari sesuatu hukum yang telah diturubkan oleh Allah kepadamu

KAFIR HARBI LIM KIT SIANG CUBA PENGARUHI UMAT ISLAM DI NEGARA INI SUPAYA MENGUBAH CARA HIDUP DENGAN ISLAM ALA MALAYSIA BARU.

UMAT YANG MENGAKU ISLAM YANG TERDAPAT DI DALAM PAKATAN HARAPAN MASIH BISU BILA KIT SIANG SENTUH TENTANG ISLAM.

TUN MAHADHIR MUHAMMAD PERNAH SENTUH TENTANG ISLAM YANG BERPANDUKAN KEPADA AL QURAN NAMUN SEHINGGA KINI KITA TIDAK LAGI MENDENGARNYA, 

IANYA HILANG LENYAP TANPA PUSARA.

SEHINGGALAH LIM KIT SIANG SENTUH TENTANG ISLAM MODERAT YANG TERDAPAT DI DALAM PAKATAN HARAPAN.

HARAP MENTERI AGAMA BERTAKBIR TENTANGNYA !

 


147 orang berkata:

Anonymous said...

Kafir harbi claire pun suka kacau lebai. Tu la geram jugak apasal ayohchik tarik balik saman. Patutnya saman jer 100juta pound. Leveh la ayohchik ni.

Anonymous said...

Parti penjaga syurga patut saman jer limkitsiang tu. Saman terus, jgn nak tarik2 balik buat u-turn.

Anonymous said...

Nak harap menteri ph, depa takut dgn dap. Nak harap lebai pas jaga islam, depa pun tak amanah baham dedak jugak. Nak harap umno, lagi tak boleh pakai.

Anonymous said...

Lahanat punya limkitsiang kami taknak ikut cara hidup dap. Kami nak ikut gaya hidup lebai pas yg tak meninggi diri walaupun ada porsche, range rover, audi dan banglo harga 3juta. Oiii lks, ko faham tak?

Anonymous said...

Ayohchik bila nak buat fatwa halalkan darah kafir harbi? Buat la mcm amanat dulu, mesti ramai yg nak syahid.

Anonymous said...

Tu la, tak boleh harap ph jaga agama. Nak harap pada pas tapi pru guna strategi bodo, masa tu malu2 bewak nak gabung dgn umno. Terus kalah teruk, mcmana nak jaga agama? Tunggu pru47 la, harap2 pas menang. Amiin.

Anonymous said...

Jom lantik ayohchik jadi PM. Senang nak jaga agama. Eh! Jap.. kalah pru tak boleh jadi PM, kan? Kehkehkeh

Anonymous said...

Boleh laa. Alaa kalah pru boleh jer jadi mursyidul am.

Anonymous said...

Wah,,,meriah betul baruah2 dan babi2 dap no. Babi2 ni dah lupe ke janji2 menifesto karangan babi2 dap tu ke.
Tol bila nak hapus,,? Ptptn pun dulu baruah2 dap kata nak hapus,,tak hapu2 pun. Minyak petrol turun setelah rakya desak,,jika zaman bn , minyak rm1.70 je,,babi ph jual rm 1.93...dulu janji dlm 100 hari,,,100 hari tak dapat tunai janji, kata baru berkahwin,,takkan nak terus dapat anak? Sejarang dah lebih 10 bulan,,babi2 ph ni mandul ke ape.?

Anonymous said...

Laaaa marah sbb ptptn tak dihapuskan rupanya. Kesiannya.... banyak ke hutang ptptn bhaiii? Nak buat cam ner bhaiii, bayor je laaa hutang tu. Kenapa tak belajor betol2 dpt 4 flat??? Masa belajor dah main politik yek??

Anonymous said...

Kikiki kau buat hutang bhai, ko wajib bayar hutang ptptn tu, hadi tak ajar ke bab2 hutang bhai? Mula2 taknak bayar hutang, lama2 nanti sakau dedak pulak kehkehkeh. Patut la marah sangat! Kahkahkah belajar bodo, pastu taknak bayar utang.

Anonymous said...

Ntah2 belajar tak abis tuu. Ada hati nak suruh gov lupus hutang.. phuiii.

Anonymous said...

Cai dap..

Anonymous said...

Another cai dap..

Anonymous said...

Dap gak yang boleh harap...

Anonymous said...

Faham faham..
Comrad..

Anonymous said...

darah munafiq pon dikira halal..
tak caya tanya YB Mujahid Almarhum TG Yusof Rawa..

Anonymous said...

Jom berharap kan Dap..
Dap kan dah ader pak sheik..

Anonymous said...

Orang islam tak leh nak dipercayai..
Setuju Tuan YB LGE calon PM ke-8.
Pemimpin islam tak boleh harap..
Bagus lagiii pilih Tuan YB Manogaram..

Anonymous said...

Kalau tak nak pinjam PTPTN..
beli jer sijil... nak first degree kah master kah phd kah semua ader...
sijil Cambridge pon ada jual..
Maklumat lanjut boleh hubungi..
1) TImbalan Menteri Luar
2) Menteri Besar JOHOR
3) Menteri Pertahanan

Sekian harap maklum..
p/s: uitm punyer pon ader..

Anonymous said...

University Tamil Naidu punya ada kah...
Master in Putar Belit Management..

Or

Master in Sondol Pungkok Jantan...

Anonymous said...

Tak de duit jgn la nak belajor. Susah kena bayor ptptn. Baik ambik tin milo kutip derma, tak yah bayor. Tgk.. . Eddy wang senang je guna tin milo carik 500K tak yah bayor sesen pon.

Anonymous said...

Skng nak masuk unibersiti jgn pinjam ptptn. Ada cara baru lagi senang, cepat, mudah. Guna teknik abuya eddy wang. Guna tin milo. Tak yah bayor bunga. Tak yah bayor satu benda pon. Boleh dapat lebih lagi. Yg lebih tu boleh pakai gi beli porsche mursidol 3.5 kuasa pil kuda. Kalu 1 juta ahli bagi 50 hinggit, boleh buat phd 11 kali. Tengok abuya eddy wang, mana ada tepekik telolong pasal ptptn nak bayar kolej kat london. Sbb apa? Sbb tin milo pemberi rezeki. Tu pasal nampak je tin milo jgn buang. Ambik buat kutip derma masuk kolej

Anonymous said...

Nak tanya. Nape ambik cuma 90juta. Nape tak ambik 3 bilion sekali. 90juta mana cukup.

Anonymous said...

Suara dlm audio tu suara sapa? Suara setan penghuni neraka ker?

Anonymous said...

Ya mmg tu suara syaitan. Dr. Attiulah menjadi saksi bersama 40org saksi. Amiin

Anonymous said...

Lebai tak reti ambik2, diorang nganga mulut jer. Ikut jer brp2 pun yg penyangak kasi. Syukur la 90juta pun, dpt la jugak beli porsche, range rover, audi dan beli rumah harga 3juta dgn duit cash. Lebai tak tamak, org tamak selalu rugi mcm hanjing dgn bayang2... oops! Mcm najib dan rosmah.

Anonymous said...

Kikiki walaunta tu maki hamun babi taik bagai, rupa2nya kes taknak bayar hutang. Haha hadoii. Hutang wajib dibayar baii.

Anonymous said...

Dik, kalau dapat cgpa 1.98 kena bayar balik hutang dik. Kalau adik dpt cgpa3.5 ke atas baru la tak payah bayar balik ptptn tu. Adik baca ke tak perjanjian tu?. Tu la, jgn malas baca. Malas membaca jadi bodo.

Anonymous said...

Maulana Karamu, dlm audio nik abduh.. eh! silap.. dlm audio syaitan tu ada sebut pasal maulana saari. Power betul dia tu yer.. maulana karamu kenal ke maulana saari tu?

Anonymous said...

Pak karam, bila nak tubuhkan parti PPH? lama sangat dah kami tunggu ni. Bila?

Anonymous said...

Karamu, syukur masih ada yg jujur dlm kita mcm dr.atiullah, muhd hanafi, dan ustaz din. Harap2 depa la naik jadi pemimpin kita nanti. Harap2 tuan guru maulana nik abduh tak buat undi cai la dlm muktamar utk singkirkan diorang nanti. Amiin.

Anonymous said...

Pak haram, dulu sebelum pru14 pak haram ada cakap yg ayohchik akan keluarkan fatwa halalkan darah dap. Ayohchik tipu ke atau pak haram yg tipu? Atau kalau nak mudah suruh jer ayohchik guna amanat lama tu, gantikan perkataan umno dgn dap jer, senang sikit.

Anonymous said...

Kpd Baruah2 dan babi2 dap yg mudah lupa dan terencat akal,,dulum brim hangpa kata rasuah,,mai hampa jd kerajaan tukar jadi bsh,,sama juga,,hanya beza nama je. Tak rasuah pulak no...hangpa ni semua lulusan universitu cambrbabi mcm timb menteri luar hangpa tu kut,? Bodoh mcm babi sondol tahi je. Org asli caneron pun lebih bijak drpd hangpa. Hangpa tunggu la semenyih nanti,,pakatan hancing kencing babi akan ditewaskan gabungan umno dan pas dengan izinNya. Nak pedau satu no,,anwar al juburi yg diampunkan kesalahan meliwat oleh ydpagong tu,,hangpa jgn bawa mai kempen,,lagi teruk hangpa kalah nanti. Di semenyih,,mereka org baik2 dan sihat fitrah mereka. Jika prk di kawasan cina,,sesuai la bawa aljuburi.

Anonymous said...

Wahh! Tahniah tahniah, walaunta dah boleh terima gabungan umno dan pas. Kalau dulu sebelum pru14 hampa terima gabungan umno pas kan bagus, tentu hadi dah jadi PM la ni. Tu laa dulu malu2. Harap2 pru15 nanti parti asobiyah UMPAS boleh menang, amiin.

Anonymous said...

Harap2 sprm stop la kejap siasatan lebai baham duit 90juta tu. Jgn la zalim sangat sprm oii. Bagi la laluan ayohchik dan ustaz nik abduh berkempen kat semenyih tuu utk menangkan umno.gentleman la sikit.

Anonymous said...

Kalau ikut teori dr.zuhdi, pas lagi kuat bila bersendirian, kan? Dah ada teori baru gamaknya, bagus la sebab pru haritu dr.zuhdi pun kalah jugak.

Anonymous said...

Harap2 Dr. Atiullah atau ustat din ayam jadi calon kat semenyih tuu. InsyaAllah boleh menang besar kalahkan calon umno dan ph. Amiin.

Anonymous said...

Pak haram turun tak semenyih nanti? Jom laa, jgn la kedekut sangat. CH haritu tak pegi pun. Jom turun ramai2 kita raikan kemenangan ayohchik lawan SR. Kita kena tunjuk islam dan melayu kuat bila bersatu hati. Padan muka claire dan lim kit siang tuuuu.

Anonymous said...

ABPH asal bukan pak hang...

Anonymous said...

Alhamdulillah,,pas dan umno sudah erat bekerjasama. Ini yg diperintahkan al quran . Jika kersajama ini terjalin sejak sekian lama,,sudah tentu org melayu islam tidak diperbodohkan cina2 mcadaogerakan dan india mic ni. Teruskan ikatan ukhuwwah islamiyyah wahai2 saudara2ku dari pas fan umno. Pakatan babi dap dan baruah2 mereka sudah mula kepanasan. Pan dan ppbm sesal tak sudah2,,sedangkan pas umno berpelukan,,berpeluk sesama saudara seugama,,mereka berpeluk dgn babi dap...

Anonymous said...

Jom ramai ramai turun...
kita lunyaikan para penulis manifesto haram jadah..

Anonymous said...

Masa hadi buat amanat sesat kapirkan umno dulu tu 'diperintahkan' quran jugak ke, akak?

Anonymous said...

Baru jumpa ayat quran tu ke, kak?. Selama ni tak jumpa ke?

Anonymous said...

Tu la ...dulu hadi kapirkan umno, kan dah rugi. Suka2 hati jer kapirkan org lain, bila dah terdesak baru kalut nak bergabung.

Anonymous said...

Dulu hadi pun peluk cina dap, 9 thn depa peluk peluk. Hadi dah samak ke belum? Kehkehkeh mungkin masa tu hadi jahil lagi kot. Ntah laa.

Anonymous said...

Hj hadi dah sedar dari kesilapan beliau selama ini. Alhamdulillah,,polutik bermusuhan2 ini sesungguhnya merugikan bangsa melayu dan umat islam. Bukan hj hadi saja yg berjaya diperbodohkan cina mcadapgerakan ni,,bahkan semua org melayu umno,pas,pkr ,pan,ppbm dll,,semuanya diperbodohkan cina. Alhamdulullah,,pas dan umno dah sedar,,cuma ada sikit2 lagi org melayu islam yg masih selesa berpelukan dgn babi dap dan jadi balaci mereka.

Anonymous said...

Hj Hadi yang JAHIL ker Anon 7:38 PM ker yang JAHIL..
Hj Hadi kot...
Bapak Anon 7:38 PM tu ulamak besar nusantara.. tak kan anak level JAHIL ..
Tak mungkin..

Anonymous said...

gitu ler bunyi nyer...
bisikan bisikan syaiton yang rejam..

Anonymous said...

Jom lunyaikan para penulis manifesto haram jadah di semenyih..

Anonymous said...

hang silap dengaq..
bukan Ayohchik... tapi..
Ayohang...
Fatwa halalkan lubang pungkok jantan..
seronok laaa hang...

Anonymous said...

Maulana pakhang dah beli 4 nombor ekor kah hari niii..

Anonymous said...

Tunggu pakhang balik beli 4 nombor ekor dulu... nak minta fatwa dari pakhang dulu...

Anonymous said...

Kalau pakhang memang tamak...
Sakau sampai bangkai bangkai...

Anonymous said...

Sikapir jugak yang berINTEGRITI...
Jadi laaa pemuja kapir..

Anonymous said...

Makam tinggii kamu niii...
Suara syaiton pon kamu kenal...
ker kamu niii yang syaiton...
yer lerrr kot..

Anonymous said...

cai cai dap...
mengamin kan doa YB LGE ker...

Anonymous said...

Yang menyndol tahi lge dap tu,,,aku nak tanya la,,warak dan berilmu sungguh hangpa no.? He he,,,hangpa nak kata kat haji hadi berpeluk dgn cina tu,,ya la,,bukan hj hadi ja. Aku pun kena pembohong dgn babi lge tu. Manakan tidak, mat syabu dok bawa cerita baguih punya kpd kami,, lge jadikan khalifah umar ibnu aziz sbgai role model,,,habis la semua percaya. Tapi,,bila kami sedae lge ni,,babi ddap dan role model dia adalah babi lks,,maka pas tinggalkan dap.. tinggallah pan dok seghondoi babi dap ni...kah kah,,,beraoa lama mau makan tahi babi da....?

Anonymous said...

Kikiki baguih la hadi dah insaf. Dia kena taubat nasuha sebab 9thn peluk cina dap. Dgn umno pun kena mintak maaf jugak sebab dulu kapirkan diorang.

Anonymous said...

Setuju,,,org yg melakukan kesalahan ,,tak kira siapa,,kena bertaubat. Hj hadi ka, ds najib ka, tun mahathir ka, anwar ka,,,kita org islam kena bertaubat. Tambah2 lagi org yg membawa fitnah,,,,yg masih dok peluk cina dap dari kalangan pan dan ppbm dan pkr yg islam tu mcmna pulak ha? Hangpa nak kekal bersama org kafir ka? Aku tujukan kpd org islam dlm ni,,yg cina babi hak dok berlakon org melayu tu,,tak termasuk no. Kerana hangoa memang babi cina yg dok maki hamun dan bawa fitnah 90 juta dan 1mbd dll lagi.

Anonymous said...

Pas mengaku pulak audio tu mmg suara nik abduh. Walaunta kata tu suara syaitan, pas kata tu suara nik abduh. Suara yg sama la kot, takde beza pun. Sebijik mcm najib, mula2 tak ngaku. Dah pecah lubang baru nak ngaku. Cakap belit2 mcm munafik.

Anonymous said...

Suara syaitan dan suara nik beduh sama agaknya sebab tu walaunta pun confuse.

Anonymous said...

Nik abduh ada kata " pas tetima 90 juta dari umno " ka? . Jika betul, baguih la selesai la fitnah ni. Maknanya benar la dakwaan babi2 dap ni. Boleh la para2 babi dap bersuka ria dlm kandang babi sambil makan tahi dan minum kecing lge...syok nampak geng2 babi ni no..kah kah...

Anonymous said...

Saya mintak maaf banyak2 dari hujung rambut sampai hujung kaki kerana hari tu saya kata suara dalam audio itu suara syaitan bakal penghuni neraka. Sekarang saya dengan rendah diri mengakui bahawa suara dalam audio itu ialah suara ulama Nik Abduh. Saya minta maaf kerana baru mendapat berita ini daripada pengakuan ulama Takuyudin. Pengakuan Nik Abduh yang kata fitnah itu bagi saya adalah teknikal sahaja dan bukan bermaksud tak baik dari hatinya. Saya percaya apa yang dilakukan oleh nik abduh itu adalah kaedah taktikal supaya maruah Islam tidak dipermainkan oleh dap. Kuh3

Anonymous said...

Kita orang tak kata pun pemimpin parti ko ambik dedak 90 juta tu. Yg kata kan SR. Kita orang cuma cakao, SR kata pemimpin parti ko ambik 90 juta dr umno. Ko faham tak?

Kalu pemimpin ko tak ambik 90 juta tu, ko tak payah menyalak la.... Lagipun 90 juta tu bukanlah banyak sangat.

Anonymous said...

Kepada nik abduh:

Siakap senohong gelama ikan duri. Bercakap bohong lama2 mencuri.

Harap maklum.
Terima kasih.

Anonymous said...

Terima kasih daun keladi.
Ada dedak bagilah lagi.

Ada lori ada bas.
Ada dedak kami kebas.

Ada babi dalam bukit.
Sikit2 lama2 dedak jadi bukit.

Kalu ada jarum patah.
Kita simpan dalam peti.
Kalu ada dedak yg tumpah.
Jangan lupa bawak mari.

Dua tiga kucing berlari.
Tak sama kucing belang.
Satu dua juta dah bagi.
Tak sama dedak eddy wang.

Anonymous said...

Aku tetap tak caya itu suara nik abduh. Aku percaya itu fitnah. Itu adalah suara sayton yg bakal direjam di neraka.

Anonymous said...

Ulamak jenis apa la cakap belit2 mcm syaitan. Dari awal mebgaku kan senang. Dlm audio tu tak cakap pun ambik 90juta. Tapi maknanya betulla dia mmg berkawan dgn cia dan anak derhaka, kan?

Anonymous said...

Menate gapo kalu munapik menipuu. Kenapa takut nak cakap benar? Guano mengaku ulamak tapi menipu? Boddo

Anonymous said...

PATUTLAH TN HAJI SELESAI LUAR MAHKAMAH. RUPANYA MEMANG SUARA NIK ABDUH!!!

biker jadoel.co said...

Waduhhh Macam Mana Bisa Jadi Begini?

biker jadoel

Anonymous said...

kesian ayohchik. terpaksa buat u-turn tanggung aib dgn tarik balik saman pada SR. rupa2nya dia nak selamatkan ustat nik abduh. ustat nik abduh tu mmg celaka, suka nyusahkan parti. ntah2 dalam audio tu dia saja jer buat2 cerita kononnya ayohchik dan arwah ayoh dia makan duit umno. bukannya boleh percaya sangat jenis natang suka cakap putar belit ni...jenis dasar munapek!

Anonymous said...

pak karam, mula2 dulu awat nik abduh nafi tu suara dia? sampai nak sumpah org jadi abu. la ni dia mengaku pulak, lepas mengaku nampak nik abduh pulak yg baik, dr.atiullah pulak nampak jahat. mmg pas jenis mcm tu ke?

Anonymous said...

ayohchik masih berhutang dgn peguam dia kat london tu, nama carter ruck (kafir harbi la gamaknya). jom tolong ayohchik settlekan hutang dgn loyar tu. jom jihad.

Anonymous said...

Yg peliknya tuan punya suara masih tetap menafikan sebaik saja kuar dari opis sprm. Kenapa agaknya yek? Adakah disebabkan burung tempuanya bersarang rendah?

Anonymous said...

Adakah umno bagi duit kat pas itu tujuannya untuk buat masjid? Masjid mana??

Anonymous said...

SEKARANG UMNO TENGAH SUSAH DAN KHABARNYA TAK ADA DUIT. PAS ADA 1 JUTA AHLI BOLEH KUTIP DERMA TIN MILO BAGI KAT UMNO. INI SATU CARA UNTUK MEMBALAS BUDI UMNO TU. JANGANLAH CEPAT SANGAT LUPA JASA UMNO TU. ORANG BERBUDI KITA BERBAHASA. KALU UMNO TAK BERI DULU, KITA TAK MERASA TAU....

Anonymous said...

Kalau tengok duit juta2 dan anak dara cun punya pasal, ulamak pun boleh terangkat tiga kaki dia punya serban. Sejarah sudah pun membuktikannya

Anonymous said...

Nssarudin tantawi bila nak mengakui bahawa suara itu adalah suara nik abduh? Menantu hj hadi mengaku suara tu suara nik abduh atau tidak? Kalau nak nafikan pun tak apa. Kita orang tak kisah pun.

Anonymous said...

Boleh jadi bahan kempen kat semenyih ni. Ada 2 isu yang boleh melemaskan pas umno. Satunya isu selesai luar mahkamah tanpa sr perlu minta maaf atau memadam tulisan tentang kes 90 juta. Keduanya suara audio yg dinafikan oleh nik abduh tetapi dibenarkan oleh atiullah dan takiuddin. Benda dah berlaku nak undur balik pun tak boleh. Hadap aje la sbb kerosakan sudah berlaku.

Anonymous said...

dalam audio tu nik abduh cakap.. oops! nik abduh ke syaitan ntah?! nik abduh la kot sebab dah ngaku. dia ada cakap 'umno bodo sebab bagi duit kat pas, pas cerdik sebab ambik duit umno'. jenis apa ntah! cakap la terima kasih bila org dah kasi duit, makbapak dia tak ajar ke? ke dia mmg jenis anak derhaka?

Anonymous said...

pas patut pecat ustat nik abduh. dia nyusahkan parti dan nyusahkan ayohchik, terpaksa ayohchik tahan malu sebab tarik balik saman pada SR, ni semua gara2 audio nik abduh la. eh! japp... nak salahkan nik abduh ke nak salahkan ustat din ayam? ke nak salahkan dr.atiullah?

Anonymous said...

pak karamu, memandangkan audio tu sah suara nik abduh, ni ambo nak tanya, maulana saari tu sapa? dengar cerita lagi hebat dari ayohchik. kita lantik dia jer la jadi presiden.

Anonymous said...

kan Ayahang lagiii hebat dari Ayahchik..
Lantik ayah hang laaa...

Anonymous said...

Bila kita sudah terambik duit rasuah, suara kita sendiri pun kita dah tak kenal. Mungkin Allah mengurangkan ingatan orang yang mengambil rasuah sebagai balasan di dunia. Balasan di akhirat lagi dahsyat iaitu neraka jahannam. Adalah mustahil penerima rasuah akan beroleh syurga Allah kecuali dia mengakui kesalahannya, memulangkan duit rasuah itu dan bertaubat nasuha.

Anonymous said...

Jika hangpa sendiripun belum pasti rakaman audio nik abduh adalah bukti jelas pas terima duit dari umno atau tidak,,lebih hangpa para baruah2 dap dan babi2 cina dap dlm ni diam saja dan tunggu hasil siasatan sprm. Hangpa dok bercakap seolah2 hj hadi dsn pas bersslah sebelum dibuktikan. Apa , hangpa belajar ini semua dari babi lge kut.

Anonymous said...

Waahhh,,,bukan main suke dan bangga lge babi penipu sijil dan suku sakat babi semasa rasmi prohek trx kelmarin. Babi2 ni dah terlupa agaknya,,trx ini dimiliki oleh 1nbdb yg babi2 ni dok kutuk sebelum ini. Ini lah perangai babi2 dap yg hanya tahu berbangga dengan hasil kerja org lain. Tahniah ds najib,,malu apa bossku. Untuk babi lge,,bossbabi muka tak tahu malu...kih kih kih...

Anonymous said...

Woi,,,hangpa tau dak bahawa aljuburi dan bini dia tidak termasuk dlm senarai ajk badan bertindak ekonomi? Lge dan baru bian, fidah aziz dan zeti pun boleh termasuk,,apa tpm dan bakal pm terhebat tak penting ka..? Kah kah...pada muka hang wahai aljuburi dan pengikut2 yg telah ditipu uleh tun m hidup2....

Anonymous said...

Nape bang non tak ader dalam majlis tindakan ekonomi..??
takan sijil bang non beli gak..
ker bang non dah kens kencing lagiii..
Pergh sejarah niii..

Anonymous said...

Lelaki yang membuka aib wanita adalah SYAITON....
kalu abang SYAITON adik SYAITON juga kah...
kalu abang kuncing..
Adik nya pin tentulah kuching...
takan anjing pulak...
Adik tiri mungkin laaa...

Anonymous said...

Itu canera aes cap " mahfutaik " mana boleh beli haa? Kesian la kpd rakyat,,dahla beli camera aes separuh duit kerajaan, separuh duit plus,,duit rakyat la juga, utk saman rakyat pulak tu. Harga sampai rm200k, mahal jenama ni. Jenama mahfutaik atau jenama babi dap murah , rm17k saja...kih kih....dulu kata zalim,,sekarang depa kata utk disiplinkan rakyat...tak betui tu, utk disiplinkan babi2 dan baruah2 dap ya la...

Anonymous said...

Ustat taki yg bagitau, mmg suara tu suara syaitan.. oops silap.. mmg suara nik abduh. Maknanya mmg nik abduh tu ada kawan cia, semua ni mesti agenda cia nak hapuskan pas. Kesian ayohchik terpaksa buat u-turn.

Anonymous said...

Pak karam, bila razman zakaria nak umum derma ni? Kita masih berhutang dgn loyar kafir harbi kat london nu. Ishh rimas la berhutang lama2 ni. Pak karam tak rimas ke? Kalau loyar tu cari kita kat masyar nanti nak jawap apa?

Anonymous said...

Ayohchik cakap rakaman audio ustat nik abduh tu adalah 'perbincangan ilmu' alhamdulillah syukur. Senang hati kami walaun bila dah dapat pencerahan. Tajuk perbincangan ilmu tu "RASUAH DEDAK: bagaimana menghalalkannya". Harap2 majlis ilmu tu boleh diluaskan, jgn la terhad pada 40 org saksi saja.

Anonymous said...

apa dah jadi ni pakkaram? nik beduh fitnah ayohchik lagi!! haritu tak ngaku audio tu suara dia. last2 audio tu yg jadi punca ayohchik tarik balik saman pada SR!

ni nik beduh cakap dia bohong tak ngaku dulu tu sebab dapat restu dari ayohchik pulak! ayohchik ngajar menipu ke? apa ni???

Anonymous said...

cantik ayat pak karam tambah tu, surah Al Maidah ayat 19. jgn ikut sangat hawa nafsu nik beduh tu..pecat jer dia. jgn rosakkan pas dgn perasuah pembaham dedak tu.

Anonymous said...

sanggup bohong ahli, konon sebab ayohchik yg bagi restu. mintak duit ahli pandai tapi dgn ahli bohong...ni yg dinamakan bohong sunat kot. ntah laa.

Anonymous said...

ntah2 dgn arwah bapak dia dulu pun dia selalu bohong, sebab tu disumpah jadi anak derhaka.

Anonymous said...

ustat nik bohong..oops.. ustat nik abduh ni tak malu dgn allah ke bercakap bohong? dah la bohong kaitkan pulak dgn ulama bertaraf dunia! kesian kat tuan guru al fadhil hadi awang.

Anonymous said...

Klu eddy wang suruh korang makan taik dia, korang pun makan la yer? Memang barua la korang nih!!!!

Anonymous said...

Oiiii bahalol!!!! Tuan ko suruh ko menipu pun ko sanggup buat ye....ko tau tak, tuan ko tu suruh ko duduk kat neraka. Apa walak sangat kat parti sampai sanggup menipu berjuta rakyat dan masuk neraka?? Apa bengap sangat ikut cakap eddy wang yang terlibat dgn 90 juta duit UG umno turrr?

Anonymous said...

just imagine what chinese gonna say about muslim malay. that is why they dont hire malay grads.
no govt jobs. malay got no jobs.

Anonymous said...

Bohong sunat? Kepala hotak lu la brooo! Memang parti lu kuat sangat kencingnya. Kes dedak 90 juta tu pun mungkin serupa jugak jalan cerita dia kot???? Fukimak betul laaaa!!!! Habis lu punya ahli satu malaysia lu kasi kencing ye brooo!!!!!

Anonymous said...

nak bohong pun kena mintak restu dari presiden parti? presiden bagi restu utk berbohong pada jemaah dgn izin allah ke? mcmana dia minta izin dari allah? isi borang ke? dlm surah mana atau hadis mana yg dia rujuk utk izinkan pemimpin boleh bohong pada jemmah? pimpinan ulamak jenis apa ni? allah murka dan buka aib pemimpin pas, sebab selalu sangat bohong. nak kutip derma dari ahli pun guna hujah bohong. mmg parti pembohong!

Anonymous said...

pakkaram jom buat parti baru. takkan nak subahat dgn pembohong? tak takut murka allah ke?

Anonymous said...

mak bapak tak ajar kot! bohong tu dosa la. ke mmg jenis kurang ajar tak ikut cakap mak bapak supaya jgn berbohong?

Anonymous said...

lepas ni kalau sesapa nak berbohong sila dapatkan restu dari hadi awang, insyaAllah jadi bohong sunat. dapat pahala sunat la gamaknya yer.

Anonymous said...

https://www.malaysiakini.com/news/463864

Astaga! dia cakap arwah nik aziz pulak berbohong pada jemaah!! memang jenis anak derhaka dia ni. makin teruk dia buat kerosakan pada parti. Arwah nik aziz tak ada utk bela diri, dituduh difitnah macam2 oleh anak sendiri!! dirasuk syaitan gamaknya nik abduh ni! ni la akibatnya kalau suka cakap bohong, hati dah kelam. duit haram pun nak dihalalkan, arwah bapa sendiri ditohmah.

Unknown said...

ASSALAMU,ALAIKUM NAMA SAYA (PAK ASRI) TKI DI KOREA
Maaf sebelumnya jika lewat Tempat ini saya menceritakan kisah hidup saya niat saya hanyalah semata ingin berbagi tapi semua tergantung Anda percaya atau tidak yang jelasnya inilah kenyataan nya...
Syukur alhamdulillah kini saya bisa menghirup udara segar di indonesia karna sudah sekian lama saya ingin pulang ke kampung halaman namun tak bisa karna ada hutang yang harus saya bayar di majikan yaitu 450 juta untuk uang indo namun,saya tidak pusing lagi sebab kemaring saya di berikan Info oleh seseorang yang tidak saya kenal,katanya kalau mengalami kesulitan Ekonomi,Terlilit hutang silahkan minta bantuan sama KI JAYA di Nomor Telpon (085-342-064-735) di jamin bantuan beliau 100% …
INILAH JENIS PESUGIHAN BANTUAN DARI KI JAYA
1.PESUGIHAN
2.TOGEL 2D-3D-4D-5D-6D
3.DANAH GHAIB
4.PENGGANDAAN UANG
5.UANG BALIK
6.NIKAH JIN
7.PENGLARIS BISNIS (Jualan,Tokoh,warung)
8.JUAL BELI TUYUL
9.PERLANCAR DALAM BERBAGAI HAL
Jadi saya beranikan diri menghubungi beliau dan menyampaikan semua masalah saya dan alhamdulillah saya bisa di bantu,kini semua hutang saya sama majikan saya di KOREA semua bisa terlunasi dan punya modal untuk pulang kampung,,,,
Jadi buat yang pengen seperti saya silahkan Hubungi KI JAYA di nomor (085-342-064-735) Anda tidak usah ragu atau hal semacam sebab saya dan yang lainnya sudah membuktikan keampuhan bantuan beliau kini giliran Anda trimahkasi atas bantuan nya aki wassalam

Anonymous said...

Tajuk posting pak karam mcm tak kena jer. nik abduh tu yg cuba sesatkan org islam dgn ajaran sesat dia. dia lagi bahaya dari lim kit siang. lim tu mmg dah kafir harbi. ni cara nik abduh lagi bahaya, org islam dok halalkan berbohong. sebelum ni dia dihalalkan dedak umno. ntah laa.

kamr said...

شركة عزل اسطح بمكة

Anonymous said...

Wou,,baruah2 dan babi2 dap,,hampa syok gila la no,,16 pegawai tertinggi polis pdrm pergi kursus ke turki dgn tajaan syarikat judi. Ha ha,,tujuan kursus pulak ialah cara menangani judi online. Kih kih...aku nak tanya hampa baruah2 dap ni,,hampa besa tengok topi pdrm dak? Hampa tau dak, ada tertulis Allah dan Muhammad saw. Tapi,,kerajaan pujaan hampa jamu dgn duit judi. Menteri kpd semua ugama hampa mesti ada jawapan punya....ini ialah tanda rahmatan lil babi dan inilah dia maqasid syaribabi...kah kah....

Anonymous said...

Hal polis pi tanya polis la bang. Polis bekerja dgn kerajaan malaysia bukan bekerja dgn parti politik. Perkara mudah mcm tu pun susah nak faham ke? Aduh mmg boddo sungguh tahap nik abduh ni kehkehkeh

Anonymous said...

Aku kena tanya baruah2 dap dlm ni,,hampa pandai dalam segalannya2..hj hadi la, 90 juta la, q7 la, nik abduh la,,semua hampa tera. Tapi,,mai bab kerajaan ph babi hampa buat tak betui, pandai la nak mengelak mcm beruk mak ye..hampa tolong la jawab bagi pihak babi pujaan hampa tu...

Unknown said...

Abaikan je babi mcm anon 5.44 kat atas ni.

Anonymous said...

Macai2 dan baruah2 pakatan haprak dah tak boleh jawab lagi dah. Hanya fitnah saja yg babi dap bijak...abaikan saja fitnah babi2 dap dlm ni...kih kih...

Anonymous said...

Kah kah...rahmatan lil babi,,kah kah ,,,maqasid syaribabi....

Anonymous said...

Pak karammu,,,
Nak munta tolong pak karammu ulas sikit isu menteri pakatan hancing yg telah didedahkan guna sijil palsu ni. Ingatkan timb menteri luar je,,rupanya2 ramai dari kalangan ph yg tipu sijil ni...apa nak jadi da dengan puak2 ni. Sijil adalah harga diri o..hang tadak sijil tak pa,,mengaku dengan ikhlas. Org tak kisahpun, tp tak layak jadi pimpinan la jika org tahu hang tadak sihil,,tapi ini tidak,,bohong lagi. Bila dah diketahui org,,hampa kata dia bukan rogol orang,,dia tipu sijil ja...kah kah.....pak karammu ulas sikit no..

Unknown said...

Kalau bohong pun hadi boleh tunjuk cara, apa le sgt setakat nak maki org guna perkataan babi. Memang sah le korang ni babi. Oppss..lupa pulak, maki org guna nama2 haiwan ni pun hadi punya skill. No wonder!!

Anonymous said...

Canera aes cap babi yg harga seunit rm17k mcm mahfutaik kata tu dimana boleh beli ha,,di kandang2 babi belaan cina dap ka?

Anonymous said...

Woi,,hangpa tau dak din tomato menangis teresak2 di semenyih bila baca surat petani sungai besar cerita tentang kesempitan hidup. Kah kah.. din tomato p mana,,kenapa tidak menangis mada babi lge potong insentif para petani dan pekebun yg mereka dapat semasa bn ? Nampak sangat macai2 ni dah jadi penyondol tahi babi...tunggu ja prk senenyih nanti,,ph akan dianjingkan oleh melayu semenyih,,,,

Anonymous said...

Pakkarammu,,,jom turun kesemenyih,,kita nyahkan calon ph,,kita menangkan calon bn , demu selamatkan agama, bangsa dan negara drpd pecacai dap ni.

Unknown said...

Turun jgn turun pakkaramu. Puak2 ni bukannya kira sgt. Silap2 anko pulak diorg panggil BABI. Babi sungguh diorg ni.

Anonymous said...

Mana pi dah mat boddo yg petik syarikat judi taja lawatan ketua polis negara? Oit mat boddo, belanja lawatan tu lulus tahun 2017. Masa tu najib pm, hadi awat tak nasihat najib masa tu? Ka hadi pun boddo sebab dah baham dedak?

Anonymous said...

Pak karam, tolong cari dalil sat yg boleh halalkan bohong. Dah dpt nanti pm tepi tauu.

Anonymous said...

Harap2 yg bertanding nanti kat semenyih tu calon pas laa. Takkan nak sokong umno pulak. Dulu hadi kalau mati lawan umno boleh mati syahid.

Anonymous said...

Bodo nik beduh tu, nak jaga kerahsiaan parti tapi pecah rahsia aib arwah ayah dia. Mmg jenis anak derhaka.

Unknown said...

Mat boddo yg petik pasal syarikat judi taja lawatan ketua polis tadi baru je pm aku. Dia mengaku yg dia sekeluarga mmg suka fitnah org. Terutamanya yg tak walak dgn tuan guru mereka. Dia nak minta maaf tapi tgk nik abdoh pun taknak mintak maaf. Akhirnya dia kata nak kekalkan kebodohannya. Lg keluarganya semuanya bodoh2 belaka. Apa Ada hal?


Anonymous said...

Mat boddo pi mintak restu ayohchik utk jadi boddo. Harap2 dia dpt restu juga utk halalkan fitnah. Amiin takbir!

Anonymous said...

Pak karam dah jumpa ke dalil yg halalkan berbohong pada jemaah? Lambatnya.. cepat la sikit. Saya ada projek ni, nak kena guna skil bohong. Ke mmg takde dalil? Ke ayohchik jer yg pandai2 buat ajaran sesat?

Anonymous said...

InsyaAllah dgn restu ayatollah hadi, babi pun boleh halal. Malu apa lebai ku?

Anonymous said...

Hadi dan nik beduh dah mencapai tahap ulamak paling tinggi di muka bumi ini. Oleh sebab itu mereka boleh berbohong

Anonymous said...

Depa bohong pun dpt pahala. Untung la jadi ulamak. Dedak jadi halal, berbohong pada jemaah pun halal. Jemaah siap hulur duit lagi. Amiin syukur.

Anonymous said...

Ada tak mana2 nas yang membenarkan ahli pas menerima duit rasuah drp umno? Ada tak?

Anonymous said...

Bapak dah meninggal dunia pun sanggup dia kata bapak dia berbohong. Kurang hajar punya anak.

Anonymous said...

Apa nak jadi la dengan nik bedoh ni. UG berbohong. Terima dedak pun berbohong. Kuat betol bohongnya...

Anonymous said...

Din tomato tu sapa? Babi eddy wang ke?

Anonymous said...

Dulu kapirkan umno. Sekarang nganga mulut besarkan tembolok baham dedak dari umno. Jenis muka tak malu. Bila terdesak suruh ahli hulur derma. Tau nak untung jer. Berbohong pada jemaah pun sanggup demi dedak. Phuiii.

Anonymous said...

Rasuah tak perlukan nas, cukup dgn restu hadi awang. InsyaAllah halal.

Anonymous said...

Tak lah. Kat kandang babi eddy woof

Anonymous said...

"Sahaja aku baham rasuah demi parti kerana tuan presideng"

Ni niat utk sakau duit dedak.

Anonymous said...

Mat boddo oo mat boddo... hang pi mana? Tak meroyan lagi pasai duit biaya pi turki ka? Meroyan la lagi. Seronok pulak tengok lebai meroyan kehkehkeh. Ni semua salah najib, kawan baik hadi kehkehkeh. Ke duit judi tu dah halal sebab dpt restu dari tuang guru presideng?

Anonymous said...

"Saya dapat restu ayohchik utk berbohong... ayah saya pun pernah berbohong" (Tuan Guru Al-fadhil Sahibul Samahah Haji Nik Abduh)

Anonymous said...

Pak karam brp kali pernah cakap bohong? Ke tak pernah? Ke selalu bohong? Tanya jer, jgn la marah.

ام عباس(مصر) said...



السلام عليكم وبعد ، اهالي مدينة القطيف يسر شركة شام ان تبشركم بانها قد بدأت بتقديم خدمة مكافحة الحشرات بمدينة القطيف وسوف تكون الخدمه ان شاء الله شامله مكافحة جميع انواع الحشرات والقوارد مثل النمل الاسود والنمل الابيض والصراصير وايضا الفئران وذلك سعيا منا لتجنيبكم جميع المخاطر والاضرار التي قد تنجم عن وجود الحشرات بالمنزل او حتى بمحيط المنزل ، وللحصول علي خدمتنا سوف تجدوننا علي المتصفح تحت اسم
شركة مكافحة حشرات بالقطيف
ومن هنا عزيزي العميل نود ان نطمئك انك مع شركة شام سوف تكون بافضل حال واعلي درجات الامان .

Doanh Doanh said...

eva air hcm
hang ve may bay korean
vé máy bay đi mỹ bao nhiêu tiền
vé máy bay đi mỹ bao nhiêu tiền
vé máy bay đi canada bao nhiêu tiền

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.