Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

31 October 2011

PAS GESA NAJIB 'BUBARKAN' DIRI SENDIRI SEBELUM BUBAR PARLIMEN



Perdana Menteri wajib 'membubarkan dirinya sendiri' bukan membubarkan Parlimen. Ini kerana beliau gagal memastikan pentadbiran kewangan negara berada dalam keadaan bersih dan tidak meragukan. Saban tahun Ketua Audit Negara melaporkan kepincangan kewangan negara dengan segala keraguan yang memualkan kita semua.

Namun setiap kali laporan itu dibentangkan tiada seorang pun yang diambil tindakan oleh kerajaan dan agensi-agensi penguatkuasa seperti Polis dan SPRM. 

Oleh kerana Najib bertanggungjawab terhadap segala kepincangan dan penyelewengan kewangan negara, beliau WAJIB MEM"BUBAR'KAN dirinya dari menjawat posisi Perdana Menteri. Adalah diharapkan rakyat dapat mengambil langkah drastik menolak BN pada PRU 13 nanti demi memastikan negara kita tidak bangkrap akibat pentadbiran kewangan yang korup dan meragukan.

Saya juga menyokong tindakan Naib Presiden PAS yang  menggesa PM melepaskan jawatan, kerana kepincangan sistem pentadbiran kewangan negara adalah satu kegagalan seorang Perdana Menteri dan Menteri Kewangan.


Mahfuz berkataKalau dalam syarikat korporat, jika berlaku kerugian, CEO mesti bertanggungjawab dan perlu melepaskan jawatan dan ditukar dengan orang lain, jadi dalam sebuah negara kegagalan ini mesti dipertanggungjawabkan kepada Perdana Menteri dan beliau mesti memecat dirinya sendiri.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.