Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DIA AKAN MENYERTAI DAP

Thursday, October 27, 2011

MICHELLE YEOH Bakal CEBURI Politik Malaysia?

Jika seorang artis seni, Datuk Michelle Yeoh, yang baru-baru ini menarik perhatian dunia kerana melakonkan watak pejuang kebebasan Myanmar Aung San Suu Kyi dalam filem The Lady akan menyertai politik Malaysia tidak lama lagi, siapakah yang akan menjadi pilihannya?.

Menurut
sina.com, pelakon superstar dari Malaysia itu sedang menimbangkan akan melibatkan diri dengan serius di dalam politik Malaysia dan akan menyertai pilihan raya umum akan datang.

Bekas gadis Bond tersebut masih belum membalas jawapan kepada
Daily Chilly yang meminta penjelasannya mengenai perkara itu.

Tetapi ketika ibu bapanya dihubungi, - Datuk Yeoh Kian Geik dan Datin Janet Yeoh menafikan mempunyai apa-apa maklumat tentang cita-cita politik anak perempuan mereka itu.


"Saya tidak fikir dia akan (menceburi politik)," menurut ayah kepada Datuk Yeoh, yang merupakan seorang ahli politik yang dihormati di Ipoh, Perak. "Dia tidak pernah mencaritakan apa-apa kepada saya, tetapi saya akan tanya kepadanya."

Menyuarakan pandangan yang sama, Datin Janet berkata sambil ketawa:
"Saya telah mendengar berita ini daripada kawan-kawan saya, dan saya rasa ia lucu. Saya tidak tahu bagaimana cerita itu muncul. Anak perempuan saya tidak pernah membincangkan mengenai politik dengan saya...."

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.