Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BUAT APA YANG PATUT SEBELUM TUMBANG

MB Terengganu Mat Said @ Mat Zoo ikut sunnah bab berbini - mohdnoorawang


https://lh6.googleusercontent.com/-bxB0t_r2r0k/TXCmEZqIYxI/AAAAAAAAAs0/p-XFZjI6NgA/msppr.pngSyabas kepada ketua negeri Terengganu @ menteri besar Dato' Seri Ahmad Said berjaya melahir insan cemerlang dalam pelajaran dan melahirkan insan boleh membaca AL-QURAN.

Dalam masa yang sama berlaku ketirisan yang cukup parah dalam mentadbir wang negeri, bersifat kronisma yang parah, tidak berhemat dalam berbelanja wang negeri, tiada impak ekonomi, bajet tahunanhampir RM2. billion setiap tahun dengan pendapatan hasil negeri sekitar RM50 hingga RM100 juta setahun (TIDAK TERMASUK WANG EHSAN PETRONAS).

Untuk rekod sampai hari ini wang royalti PETRONAS belum lagi diakaunkan terus dalam akaun kewangan negeri, Kerajaan Persekutuan hanya memberi secara permintaan oleh MB Terengganu.


Ahmad Said gagal dan tidak berjaya menjadikan wang ehsan sebagia hasil pendapatan negeri Terengganu disebabkan kerajaan persekutuan memberi wang hasil munyak secara permintaan atau ONE-OFF, MACAM PEMINTA SEDEKAH.

Bagusnnya Ahmad Said berkawin mengikut sunnah nabi, Ahmad dikatakn kahwin TIGA. BAGUS KERANA AHMAD SAID LAYAK KAWIN SAMPAI EMPAT, KERNA AMHMAD SAID BERKEMAMPUAN DAN TIDAK MAHU BUAT DOSA. 

SEPATUTNYA bagi orang yang berada dan banyak wang, banyak dapat projek secara pemberian terbuka atau tertutup perlu men*****uhi Ahmad Said. ( kisah Ahmad Kawin TIGA yang dikemburkan dalam berita maya tidak perlu dipolitikan, jika betul berita Ahmad Said kawin tiga. Jika tidak betul berita kahwin tiga rakyat Terengganu syorkan Ahmad Said perlu kawin sampai empat, kerana terlalu cukup syarat dan wang sudah banyak dan kroninya sudah banyak wang.

Walhasinya perompak tetap perompak atau penipu tetap penipu itulah motto bagi pemimpin UMNO dari dulu sehingga sekarang. Wang dan rasuah adalah makanan hariannya.

*****uh terbaik menteri jaga ugama  Jamil Khir (bekas askar) buat rumah sampai RM1 juta hingga RM2 juta. Inikan orang tidak ada kelulusan ugama, lagi mudah jadi makanan sekular dan ingat balasan. Hanya mahu syurga dunia dan Islamnya ada pada nama dan adat. 
 
-tranungkite-

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.