Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NAMPAK SANGAT UBN TIDAK IKHLAS

Salam,

Rakyat Malaysia dan Kelantan kena bersikap terbuka, tak kira mereka itu UMNO ataupun PAS semuanya melayu belaka ibarat air di cicang tidak akan putus, kita orang melayu boleh berfikir secara matang dan terbuka dan kita boleh nilai sendiri sama ada janji yang di taburkan benar-benar ikhlas ataupun janji palsu atau janji berbentu rasuah

Apa yang kita faham ialah janji UMNO hendak membena jambatan kedua akan di bena di Kelantan sekiranya UMNO menang pada pilihanraya kecil Manik Urai dan jika UMNO kalah pada pilihanraya tersebut maka jambatan kedua itu tidak akan di bena, ini menunjukkan bahawa pembenaan jambatan itu akan di bena bukanlah kerana kepentingan rakyat akan tetapi ia adalah kepentingan parti, ini bererti adalah janji ini ikhlas ?

Kita tidak menapikan bahawa kos pembenaan jambatan yang di janjikan tersebut mungkin bernilai ratusan juta dan adakah ia senilai dengan kemenangan UMNO di Manik Urai ? atau adakah UMNO menilai kemenangannya di Manik Urai itu mempunyai nilai yang tersangat tinggi jika ia di ambil kira untuk menaikkan moral UMNO yang semakin di tolak oleh rakyat ! Jika jawapannya ia maka berjanjilah kepada kerajaan Kelantan bahawa UMNO bukan sahaja akan membena jambatan akan tetapi turut akan memulangkan royalty petroleum kepada Kelantan dan jangan perbodohkan lagi rakyat di negeri tersebut dan UMNO hendaklah berbaik sangka dengan rakyat di sana

1 orang berkata:

DR 1221 said...

jambatan merupakan bonus kepada pengundi BN, yg penting di sini bila adanya jambatan berkenaan akan memudahkan, meningkatkan ekonomi rakyat. berkesan positif.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.