Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAK KARAMU SAYA SUKA MERAH HI HI HI

Salam,

DAH AGAK DAH ! SIAPA DIA NIH ! "PAK KARAMU SAYA SUKA MERAH DAN SAYA UMNO, BILA LAGI KITA NAK BERSATU ?

Semalam saya di hubungi oleh seseorang yang menyatakan dia meluat dengan hijau, baru ni dia call lagi dia kata dia suka merah ! dan sebagaimana yang Pak Karamu jangka dia ni siapa dan ajak pula bersatu, alah ! siapalah Pak Karamu, hanya bekas calon seorang ahli Parlimen je

PAK KARAMU NAK TERANGKAN SIKIT LAGI PASAL HIJAU NIH !

HIJAU, HIJAU,HIJAU,HIJAU,HIJAU,HIJAU !!! WARNA PAKAIAN AHLI SYURGA !
(Surah Al Insan ayat 21)

Ternyata orang yang call Pak Karamu tu adalah orang UMNO, dia seorang pensyarah di sebuah Kolej Universiti ......... tempat Pak Karamu berikan kuliyah hi hi hi ! Oooooo ! kamu ye ! tak pe, tak pe ! ni nak bagi tahu kat hang nih !

Hijau adalah warna pilihan Allah s.w.t bagi penduduk syurga ! hebat warna tu, sehingga Allah memilih warna pakaian untuk ahli syurga sebagaimana yang Allah tetapkan warna itu di dalam Al Insan ayat 21, apakah ada di antara manusia yang nak bantah bahawa warna itu sebagai warna yang di anggap meluat (tak suka,getik dll) ?

Apakah yang akan jadi jika warna semua pokok-pokok yang ada di sekeliling kita ni semuanya MERAH ? Jawab sendirilah !

Merah itu lambang siapa ? Merah itu api, Api tu amarah, Api pada manusia darah, Api tu asal keturunan Jin, setiap manusia ada Jin yang bernama qarin, api itu panas, panas itu neraka, nafikanlah ! cubalah lu tanya sama Fdhilah Kamsah, kalau tanya Tuhan lu belum lagi kenal Tuhan beb !!! suruh datang kuliah saya tak mau ! Akibat ! akibat ! cuba-cubalah buka quran beb !

TENGAH BUAT ENTRY NI, EH ! CALL LAGI ?

Hallo ! ustaz ke tu ! Eh kalau you telephone no saya tentulah saya yang angkat, alah nak tanya sikit je ! Ok , apa nak tanya ? Ni ha ! pokok limau ni daunnya tak mau hijau, kuning je ! Pak Karamu jawab " agaknya daun limau you tu nak jadi merah la tu ! lepas kuning dia pasti akan jadi merah sebab tuannya suka merah ! merah dan kuning adalah lambang Yahudi dan Nasrani, Eh ! terlupa lak nak terangkan you ni dah suka hijau lak ! alah Pak Karamu ni nak perli pula, ala tak de lah ! cuma nak bagi tahunya cari la baja kompos !

Pak Karamu baja tu mahal ke ? Alah murah je ! akhir berbicara tu Pak Karamu tanya dia " La ni hang suka hijau ke ataupun merah ! hijau la !!!!! terus dia letak taliphone ! dalam hati Pak Karanmu Ha dapat kauuuuu !!!













3 orang berkata:

Dearie Pearls said...

Baru faham...
ingatkan Hijau ialah Blog PakKaramu.
hehe..
thanks explain..

Unknown said...

Salam Pak.

Makanya manusia yang meluat dengan hijau, meluat dengan Syurgalah. Kalau sukakan mereh maka sukakan Nerakalah sebab Neraka adalah api!

Kesian ye kepada manusia yang sukakan merah.....

Ada orang yang nak jawab nanti kot?

~PakKaramu~ said...

Salam,

Terima kasih atas kunjungan anda, tentang warna ni hari ni Perisik Rakyat komen warna yang di pakai Rosmah ketika menunaikan umrah, rasanya jika nak kira warna tentulah ada hikmah di sebalik warna,kalau tak tau tak apa kalau tahu kenalah tukar warna

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.