Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

APA NAK DIKATA, PLANNING TAK MENJADI !

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgd-LXPqAgr7PsxkKxrR1B-b_Rv786nDudOk-ReDXrAVjMQ_2Xwqh7YQh96Uv5bDx0riRg2rOerIKzHdx5CWUfKzXqeXMTh01CeJWu-jz23WpKN7pSIXthyLIxR2euaV_bRLQcCoclcEyA/s1600/dsai-mberi-dn-mnunjukkan-perutnya-kempis-tidak-seperti-yg-diperkatakan-yg-dlm-video-tu-perutnya-buncit.jpg

 DIANTARA TUJUAN AMARAN OLEH DATO T KEPADA ANUAR MENUNJUKKAN TAYANGAN VEDIO BERMOTIFKAN POLITIK 

...... Dalam pada itu ada berbagai pendapat dan tafsiran mengenai pendedahan video berkenaan yang menjadi berita panas sepanjang hari ini. Setengah mengatakan video berkenaan sudah lama dirancangkan dan ia pernah hendak disebarkan semasa pilihan raya kecil Permatang Pauh. Bagaimana pun atas sebab-sebab tertentu dan pandangan dari pihak tertentu rancangan itu dibatalkan.

Sementara itu ada pihak mendakwa video itu 'diterbitkan' oleh para samseng dari Sarawak. Manakala Datuk T yang dimaksudkan yang menjadi produser (pengeluar) adalah berbangsa Melayu. Menurut seorang wartawan kanan dari sebuah portal orang ini (Datuk T) sering muncul dalam beberapa fanction Umno sebelum ini.

Anwar akan membuat laproran polis selepas beliau melihat video berkenaan sepenuhnya. Menurut Datuk T dia akan mengirimkan video berkenaan kepada Anwar dan Wan Azizah sekiranya Anwar tidak berundur dari politik. Soalnya kalau pendedahan itu bukan bermotif politik kenapa ianya dikenakan syarat itu. Jelas pendedahan itu untuk mengugut Anwar bersama isteri dan keluarganya. [ttdi.7:15 pm 21/03/11]



0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.