Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

LEPAS KETUA MUSLIMAT MINTA MA'AT, NI ANUAR PULA MA'AFKAN SESIAPA YANG FITNAH DIA

Wednesday, January 11, 2012

Satu tindakan yang baik dari anwar. Kalau aku jangan harap. G mampos lah ko. Sapa nak maafkan ko. Tapi tak sangka pula dsai sudi maafkan orang2 yang fitnah dia macam2. Bukan sekadar fitnah yang cikai2 beb. Neh dah masuk ke tahap yang memalukan yang amat. Itu tak masuk lagi gelaran2 yang super kurang ajar dilemparkan terhadap dia. Memang sohai lah kalau korang tanya aku kan.

Dan baca bawah pula. Statement jeles + cemburu + dengki dari ahmad maslan ;



Aku setuju dengan ahmad maslan bahawa media tidak perlu beria2 pongpang menulis pasal anwar ibrahim. Memang ada banyak lagi isu2 yang lebih penting untuk dibahaskan daripada tumpu pada anwar ibrahim. Tapi harus di ingat media pro kerajaan lah yang asyik pongpang pasal anwar ibrahim. Bukan nya kami pun.

Korang sendiri yang menjadikan batang tubuh anwar ibrahim untuk serang pr daripada tumpu isu2 yang lebih penting. Contohnya isu hutang negara yang berlambak2. Isu penyelewengan2 dana kerajaan. Isu korupsi dan rasuah situ sana sini. Isu napa najib asyik habiskan wang rakyat. Neh lagi satu aku nak tanya betul ke tak betul bila rosmah keluar negara, kedutaan negara [malaysia] di satu2 negara akan melayan dan menanggung seme perbelanjaan rosmah [pembelian hadiah2 mahal] sepanjang keberadaan dia di sana? 

Betul ke rosmah mansur menggunakan peruntukkan untuk kedutaan2 malaysia di luar negara [wang kerajaan] bagi perbelanjaan sendiri dan hadiah2 yang mahal? Memang boleh di claim tapi still guna wang rakyat pun akhirnya kan? Ini satu info yang aku dapat tetapi tidak disertakan dengan bukti. So susah lah kalau setakat nak tuduh2 gini. Tapi aku berminat nak tahu kesahihan cerita neh so aku nak tanya lah. 

Harap2 ahmad maslan dan geng2 umno boleh terus lupakan isu serang dsai kepada isu perkasakan ekonomi negara dan isu2 rakyat. Salah satu contohnya ialah kes di atas neh. Betul ke tak betul rosmah guna wang kerajaan? Tanya dulu. Kalau salah cakap salah, kalau betul minta mengaku dan dibicarakan. Aku tak boleh terima perkara tersebut. Harap faham. Bai.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.