Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Fitnah yang melampau-lampau terhadap Kelantan

25/07/12

Nik Aziz terselamat dari Fitnah !!!

Tahniah kepada kerajaan negeri Kelantan dan MB Tok Guru Nik Aziz kerana fitnah memburuk burukkan kepimpinannya gagal. Polis Kelantan telah mengesahkan tiada unsur jenayah dalam isu penyelewengan Kelantan Golden Trade Snd Bhd.

Pihak Polis telah membuat siasatan terhadap empat laporan polis dari gabungan Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO) Kelantan dan seorang penulis blog yang mendakwa KGT terlibat dengan penyelewengan dan hasil siasatan mendapati tiada unsur penyelewengan dan tiada unsur jenayah komersial.

Sekalung tahniah sekali lagi saya kepada kerajaan Pas Kelantan kerana terbukti kepimpinan bersama ulamak telah membuktikan amalan dan gejala negatif tidak wujud walaupun berbagai fitnah telah dilontarkan oleh musuh Pas untuk memburuk burukan kewibawaan MB Nik Aziz.

Kini kita berharap polis buat siasatan terhadap laporan PALSU oleh Wan Khairul Ihsan pula and the gang agar mereka berhati hati dalam perkara yang belum pasti....

**satu satunya kerajaan negeri yang bebas rasuah selama 20 tahun!! syabas slogan membangun bersama islam terbukti berjaya dari slogan 1malaysia rakyat dianak tirikan kroni di utamakan.

ngeee..;)----



0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.