Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TAK MAU TALIK LA NYONYA, KASI OLANG SEMUA TAU !

JI: Hisham perlu arah Sofian tarik balik demi PDRM



3 Ramadhan 1433H. [MOD] -

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Hishammuddin Hussein seharusnya mengarah Cawangan Khas PDRM untuk menjadi satu agensi yang bebas daripada politik perpartian dan menarik balik tuduhan yang tidak berasas kepada Pakatan Rakyat demi nama baik PDRM.
 
Ahli Parlimen Seputeh Teresa Kok (gambar) berkata, kenyataan Hishammudin selaku pemimpin Umno dan Menteri Kerajaan BN bahawa komunis dan pengganas Jemaah Islamiah (JI) telah meresapi ke dalam parti Pakatan Rakyat menunjukkan BN telah ketandusan modal politik dan terpaksa menggunakan pegawai PDRM untuk menyebarkan pembohongan.


Kenyataan itu dibuat selepas Datuk Mohd Sofian Md Makinuddin, Ketua Penolong Pengarah E2 (M), Bahagian Ancaman Ekstremis Sosial Bukit Aman mengatakan bahawa terdapat pengganas Jemaah Islamiah (JI) dan individu yang pernah dikaitkan dengan gerakan komunis meresapi parti politik pembangkang dan cuba menjadi calon pada Pilihan Raya Umum ke-13.
 
Menurut Teresa, kenyataan Mohd Sofian yang dibuat secara umum tanpa merujuk kepada bukti yang kukuh adalah amat tidak adil dan tidak benar kepada Pakatan Rakyat.


Katanya, ia lebih merupakan satu kenyataan politik yang berpihak kepada BN daripada kenyataan yang berlandaskan fakta yang bebas daripada pendirian parti politik.
 
“Saya menyeru Perdana Menteri dan Menteri Dalam Negeri menumpukan usaha untuk memerangi jenayah dan menjaga keselamatan, dan bukan membazirkan masa dalam topik dan isu lama seperti ini,” ujarnya dalam satu kenyataan.


Beliau yang juga Exco Kerajaan Selangor berkata, sebagai pemimpin negara, mereka sepatutnya mengelak mengeluarkan kenyataan yang jauh daripada kebenaran sebaliknya mengelirukan rakyat.
harakahdaily/-

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.