Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TINJAUAN TERKINI PERAK BN KALAH TERUK

 ATAS TINJAUAN BUKAN KAJIAN, JIKA KAJIANPUN BN KALAH, KADAR SEKARANG 61% PR SELEBIHNY BN

 

28/07/12

Ini tanda tanda kerajaan Umno Perak bakal lingkup ???




Apa makna terbalik ? kalau orang Perak bila cakap terbalik lebih kurang terlungkup atau terkirap.Terkirap kalau saya nak jerjemah kedalam bahasa Malaysia bermaksud lebih kurang kalah .

Sejak Negeri Perak ditakbir oleh Menteri Besor haram aku siang malam berdoa agar diperkenankan doa aku dan  rakyat mahaen yang sealiran dengan aku moga Allah makbulkan doa kami agar pada pru 13 ini kerajaan haram negeri Perak tumbang.

Kejadian rampasan kuasa yang berlaku pada 5 feb 2009 yang menyebabkan berlaku pencabulan perlembagaan oleh kerajaan kundeta yang sungguh menjelekan .


Apa isu yang nak aku ketengahkan bukan pasal rampasan kuasa yang dah menjadi satu sejarah hitam tapi disini aku lampirkan sekeping gambar menunjuk kebodohan penyokong umngok [gambar] ,Berdera Perak dipasang terbalik...

Wa ka ka ka....mungkin ini satu kesilapan atau pun mungkin ini juga menunjukan satu sifat kebodohan ahli umno ,kadangkala  ramai orang Perak keliru pasal bendera ini diantara warna putih atau hitam yang mana diatas dan yang mana dibawah .Jadi gambar ini salah satu diantara seribu rakyat negeri Perak yang keliru tentang bendera negeri Perak.


Tanda tanda Kerajaan Haram nak terlungkup mungkin ada kaitan dengan wajah bendera yang dipasang terbalik oleh fanatikUmno ? Menguatkan lagi fakta dan hujah kekalahan kerajaan haram Perak ialah kata Tun Daim Zainudin berkata hanya Pahang dan Melaka sahaja yang terselamat negeri lain Umno/Bn terlungkup.he he he..

**note aku


Bukan pasal bendera BN terlungkup ..semua datang dari ketentuan Allah

Cuma Puak Umno yang bonggok  bendera negeri sendiri pun  pasang  terbalik wakakakak.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.