Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Jumaat, 31 Ogos 2012

Jelajah Merdeka Rakyat Gempur Kubu Umno-APCO!

Jelajah Merdeka Rakyat PKR akan ke seluruh negara, terutamanya di kawasan pendalaman yang merupakan kubu kuat Umno mulai hari ini untuk perjelaskan isu-isu semasa sehingga parlimen dibubarkan, kata setiausaha agung PKR, Saifuddin Nasution Ismail.

“Kita akan bergerak ke pasar malam, kawasan perumahan, masjid dan tempat orang awam berkumpul di seluruh negara untuk perjelaskan isu-isu serta berkempen bagi memastikan kemenangan Pakatan Rakyat (PR),” kata Saifuddin.


Ketua umum PKR, Anwar Ibrahim melancarkan bas Jelajah Merdeka Rakyat di ibu pejabat PKR di Merchant Square, Tropicana, Petaling Jaya pagi tadi.


Turut hadir dalam acara ini presiden PKR, Wan Azizah Wan Ismail, dan menteri besar Selangor, Khalid Ibrahim.


Jelajah bermula hari ini dan akan singgah ke Bentong pada tengah hari, kemudian ke Benta, Pahang sebelum ke Gua Musang, Machang dan Tanah Merah di Kelantan.


Jelajah Merdeka Rakyat singgah di Bentong sempena dengan sambutan hari raya Aidilfitri cabang parti tersebut di Bentong, dan singgah di Benta untuk solat Jumaat.


Di sebelah malam pula, Jelajah Merdeka Rakyat akan turut dihadiri oleh Mursyidul Am PAS yang merupakan menteri besar Kelantan, Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.