Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

13 January 2013

PASCA HKR : AWAS SPR, UMNO/BN JANGAN TIPU MASA PILIHANRAYA


Rakyat Malaysia sudah tahu strategi licik SPR dan Umno/BN pada PRU 13 nanti. Kami sudah tahu dan ada bukti tentang penipuan terancang itu. Awas jangan tipu kami.

Kami sudah tahu semuanya. Orang kampung semua sudah tahu. Mat Bangla, Indon, Nepal, Vietnam, Pakistan dan lain-lain jangan cuba-cuba tipu kami semasa hari pengundian. Rakyat sudah bersedia untuk mempertahankan maruah dan kuasa kami. Kami tidak rela kuasa politik rakyat Malaysia dirompak oleh Pendatang Asing seperti kamu. Untuk cari rezeki, cari duit dan menyumbang tenaga untuk negara kami tidak jadi masalah. Tetapi jangan cuba rompal kuasa politik memilih dan melantik kerajaan.

Jangan kamu bersekongkol dengan Umno/BN merompak kuasa politik rakyat Malaysia yang sah. Kami sudah tahu dan ada bukti terdapatnya cubaan untuk merompak kuasa rakyat Malaysia. Ada pihak yang tanpa segan silu dan tidak malu muka cuba menjual maruah negara dengan 'mengswastakan' kuasa politik rakyat Malaysia kepada rakyat asing. Sungguh kurang ajar manusia sebegini.

Sekali lagi rakyat Malaysia ingin memberi amaran jangan gadaikan maruah negara dan rakyat hanya semata-mata untuk mengekalkan kuasa kamu. Rakyat sudah tahu taktik licik kamu wahai pengkhianat.

Kami juga ada strategi dan taktik untuk memastikan penipuan dan penyelewengan ini tidak akan berlaku. Kalau berani buatlah...........................

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.