Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AMANAT HADI, UMNO DAH MULA KECUUUUUT !

UMNO KAFIR !

 Khamis, 3 Januari 2013


Amanat: Ustaz Hadi ulangi sedia 'live' bila-bila masa


KUALA LUMPUR: Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang hari ini sekali lagi menyatakan kesediaannya tampil secara langsung bila-bila masa sama ada di RTM mahupun TV3 bagi menjelaskan berhubung 'Amanat Haji Hadi'.

Dalam kenyataan terbaru di Facebook hari ini, Presiden PAS itu turut berkata, hasratnya itu sebelum ini sudah disiar secara terbuka oleh media dan tidak perlu lagi baginya untuk mengemukakan surat rasmi kepada kedua-dua pihak televisyen tersebut.

"Saya tak ada apa apa. Kerajaanlah yang anjur, saya akan pergi bila bila masa dan dimana jua.

"Surat apa lagi, permintaan satu jam bersiaran media telah siarkan secara terbuka jadi tak perlu buat rasmi. Bukan saya yang cetuskan, dia orang yang minta," katanya.

Minggu lalu, Ahli Parlimen Marang itu menyatakan kesediaannya memperjelaskan 'amanat' yang dipolemikkan Umno BN itu secara langsung di televisyen perdana.

Beliau meminta masa satu jam untuk sesi penjelasan secara langsung itu dan bersedia menjawab soalan dikemukakan sepanjang sesi penjelasan itu nanti.

Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Rais Yatim dalam kenyataan balasnya berkata, pihaknya tiada masalah memberi ruang berkenaan.

Bagaimanapun beliau meletakkan syarat ia perlu dibuat secara rakaman dan bergantung kepada pertimbangan RTM sama ada sesuai disiarkan atau tidak.

Sehingga kini, hanya RTM melalui Rais Yatim sahaja yang mengeluarkan kenyataan balas terhadap permintaan Presiden PAS itu, manakala TV3 yang juga lancang menyerang Ustaz Hadi dalam isu tersebut, masih membisu.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.