Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

CISSSS CILAKAK BADAN, SENDIRI BUKA TAK BERANI TUTUP, PENGECUUUUUT !

UMNO BOLEH NILAI MUFTI KO RANG NI ! PENGRCUUUUT ! SO APA LAGI HARAPAN UMNO, DAH TERBURAI AMBIK KOOOO !

 Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria secara tegas tidak mahu terbabit dengan agenda politik Hadi dan tidak akan hadir walaupun dijemput.
Beliau sebaliknya mengulangi pendirian bahawa Hadi perlu menarik balik amanat yang dikeluarkan pada 1981 dan bertaubat bagi menyelesaikan isu berkenaan.

“Benda sudah salah tidak perlu ada forum. Saya cuma nak nasihatkan beliau bertaubat dan menarik balik amanat itu. Tak ada faedah pun forum itu diadakan.

“Saya tidak akan hadir... buat apa hendak menegakkan benang basah. Saya bukan mencari siapa salah, siapa betul. Saya kata perbuatan itu salah, habis cerita... kalau dia kata tak salah, dia punya pasal,” katanya.

Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim pada kelmarin berkata, kerajaan akan menjemput tokoh agama dan mufti hadir dalam forum berkenaan.

Ia susulan hasrat Hadi yang mahu muncul di televisyen selama sejam untuk menerangkan isu perpecahan umat Islam selepas mengeluarkan amanat yang mengkafirkan Umno di Terengganu 32 tahun dahulu.

Forum dianjurkan secara tertutup
Dalam pada itu Mufti Kelantan, Mohamad Shukri Mohamad pula mahu acara tersebut diadakan secara tertutup kerana tidak mahu menimbulkan persepsi negatif terhadap institusi agama dan memburukkan lagi keadaan apabila disiarkan secara langsung di televisyen.

BUSUK-BUSUKPUN TERTUTUP TAK PA AKHIRNYA TERBARAI GAK ! OK JANGAN TAK JADI !

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.