Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Friday, January 11, 2013

Renungan Pagi Jumaat - Dasar UMNO Celaka, Imam yang ada tauliah pun di pecat..

Apa yang Tuan Guru Mursyidul Am Pas Nik Abdu Aziz duk pertikai kat parti assobiyah melayu Umno ni, memang bertepatan dengan apa yang berlaku sekarang.. 
Kisah ni berlaku di masjid Sitiawan...


Kalau semalam aku cerita kes 9 orang AJK letak jawatan klik sini , kini ada sambungan rentetan dari kisah yang berlaku di masjid tersebut... 

Buat pencacai Umno, Abdul Rasyid Mohd Zambri tak payah lah nak buat sibuk, nak tolong cover apa yang berlaku... aku tau lah,, banyak ko komen kat dalam blog aku,, banyak ko masyuuk ,, membuktikan ko menjalankan tugas untuk umno lahanat...   

Aku nak tanya, seorang yang bertaraf penduduk kariah dikawasan masjid tersebut, ditambah pula dengan pengalaman luas sebagai bekas panglima TLDM, mempunyai kelayakan yang mendapat kebenaran dari Jabatan Agama Islam Negeri Perak sendiri...   


tup-tup yang terkini, nama Haji Imran sebagai imam di masjid Sitiawan kali ini boleh dikeluarkan... 



Profesional kah umno dalam pengurusan pentadbiran masjid,, siapa yang selama ini duk menyalak di media dan kaca tv, jangan mencampur aduk antara agama denga politik,, jangan mempolitikan agama, jangan membawa politik dalam masjid dan bermacam-macam lagi arahan yang ada hubung kait dengan agama.,

Dan baru aku terfikir,, padan lah sebelum ini aku ada terbaca di wall FB Rasyid pencacai umno ... he he he ..



Rasyid,,, betul tak ni.. ada hubung kait dengan cerita ko ni.mana ko nak berani ambik jawatan imam tu,, ko ada tauliah ker..lagi satu sapa yang nak berimam dengan ko,, kalau aku.. minta maaf la....


Bila apa yang berlaku terhadap Haji Imran,,, apa yang sepatutnya kita nak hukum kat umno kalau macam ni... Kalau aku ,,, senang aja.. Umno haram jadah... 



0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.