Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

UMNO dah kecut teloq, cari lagi penyakit

 INI SEMUA KO PUNYA PASAI LA ! BANGANG ! JANGAN CARI ALASAN, KO MEMANG TAK LAYAK JADI KETUA PENERANGAN UMNO, KO PANGGIL LA LAGI SIAPA MUFTI YANG PRO UMNO, BIAR  KENA TIBAI, BENGONG PUNYA K. PENERANGAN - Pak Karamu
Pilih RTM,TV3: Hadi disyaki ada agenda
Wartawan Sinar Harian
1 Januari 2013
Ahmad Maslan
Ketua Penerangan Umno Datuk Ahmad Maslan
 
PUTRAJAYA - Ketua Penerangan Umno, Datuk Ahmad Maslan mengesyorkan supaya Datuk Seri Abdul Hadi Awang mengadakan sidang akhbar terbuka atau melalui web TV mengenai amanatnya tanpa perlu memberi penjelasan secara langsung di stesen televisyen tempatan.

Menurutnya, tindakan Presiden Pas itu yang hanya mahu tampil di stesen televisyen Radio Televisyen Malaysia (RTM) dan TV3, seolah-olah mempunyai agenda tersendiri.

“Mungkin ada tujuan-tujuan tertentu. Tapi pada saya panggil sidang akhbar lagi ramai boleh datang. Ia boleh disiar secara langsung oleh segala web TV. Nak panggil stesen TV luar negara pun boleh,” katanya pada sidang akhbar selepas merasmikan Kopitiam Killiney Putrajaya, semalam.

Ahmad berkata, pada sidang akhbar Sabtu lalu, selepas sekian lama berdiam diri daripada menjawab isu berkenaan, Hadi tidak memaklumkan untuk menarik semula amanat itu, tetapi hanya ingin memberi penjelasan.

“Mudah-mudahan dia akan tarik amanat itu. Tapi kelihatannya sukar. Saya kira kalau dia menarik balik amanat itu dan memohon maaf, dia berjiwa besar seperti Perdana Menteri (Datuk Seri Najib Tun Razak) yang memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia.

“Walaupun tak nampak apa salah Perdana Menteri, tapi (memohon maaf) bagi pihak pemimpin yang tidak turun padang, yang tidak melaksanakan tugas dengan baik yang menyebabkan kekalahan pada Pilihan Raya Umum 2008,” kata Ahmad yang juga Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri.
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.