Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Tuesday, February 12, 2013

Pembaca Berita RTM kata penyokong Pakatan Rakyat bengong sebab percaya video 'Yes for Psy, No for BN'..


Aku tercari-cari apa yang telah ditulis oleh seorang pembaca berita dari RTM yang cuba mahu menafikan rakyat Pulau Pinang mengatakan 'Yes for Psy, No for BN' tetapi dah tak ada.. mungkin dia dah delete..

Oleh kerana aku tak jumpa maka aku copy n paste dari blog AmenoWorld apa yang pembaca berita RTM itu telah tulis diwall FaceBook miliknya..

Dia kata penyokong Pembangkang (Pakatan Rakyat) bengong..

Ini apa yang dia tulis menurut AmenoWorld..
manusia tidak pernah puas. semuanya serba salah. beri salah tak beri salah. psy dtg msia dah buat konsert kira bagus la. bukan duit rakyat yg diguna pakai pun. tak caj duit tiket pun. free for all.. dah tu ada pulak puak2 bengong yang jerit kat videocam sendiri NO bila PM tanya R U READY FOR BN.
bhgn majoriti besar yang jawab YES tak di upload ke internet pulak :-p. apa pun sejak berita rtm pkl 10 mlm semalam RTM dah siar dlm berita VISUAL yang majoriti jawab YES bila PM tanya R U READY FOR BN.

apa lah bengong pembangkang. tak sedar ke semua stesen tv dengan kamera2 yg canggih merakam semua perlakuan di lokasi?! tinggal balik dan preview je utk dpt kebenaran fakta.

bengong2 yg setakat jerit kat dvcam masing2, baik balik rumah buat 'home video' hantar kat program 'BEST HOME VIDEO'

pendek kata, berhemah lah jikalau hendak bergaduh pun. hv some 'class'..

Dua video dibawah menyerlahkan siapa yang bengong sebenarnya dan ianya juga membuktikan bahawa video yang telah diupload ke dalam FaceBook bukanlah video yang telah diedit sepertimana yang didakwa kebanyakan pencacai-pencacai UMNO..

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.