Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Wednesday, February 13, 2013

Video Psy memalukan Najib dan Rosmah pula tersebar!! Saksikan!!


Selain dimalukan oleh ribuan rakyat Pulau Pinang yang menolak BN secara terang-terang bila memberikan jawapan 'NO' kepada soalan Najib yang berbunyi 'Are U ready for BN'.. Perdana Menteri Malaysia juga telah dimalukan oleh Psy.

Apa yang jelas disini ialah Psy menunjukkan kepada rakyat Malaysia bagaimana mahu mengajar pemerintah yang korup bukan kurap.. he..he..

Beliau telah menerima jemputan Barisan Nasional tetapi dalam masa yang sama beliau mengelak dari dijadikan alat politik oleh UMNO/BN.

Pengajaran buat seluruh rakyat Malaysia disini ialah apa saja yang Barisan Nasional berikan sila ambil tapi jangan undi UMNO/BN..

Dalam insiden ini, Superstar dari Korea Selatan tersebut telah membiarkan Najib dan gerombolannya termangu-mangu di atas pentas meskipun pengacara majlis telah mengumumkan bahawa Psy akan turut serta untuk mengaul 'yee-sang' bersama Najib.

Selain Najib yang turut menjadi mangsa dimalukan oleh Psy ialah Rosmah, anaknya Norashman, Mantan Perdana Menteri Abdullah Badawi,Koh Tsu Koon, Teng Chang Yeow dan Menteri Pelancongan Ng Yen Yen.

Setelah dimalukan, gerombolan pemimpin BN itu bersurai dan kembali ke khemah VIP mereka...


Baca juga apa laporan Media Singapura tentang Psy yang memalukan pemimpin UMNO/BN ini di ( SINI )

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.