Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


24 Mei, 2013

Komen Pedas Buat Pemuda PAS Pusat.. Renungkanlah!!

Aku pernah tulis beritahu Ketua Pemuda PAS, Tantawi, "Alahai…Ko tu ketua, tak boleh kah ko wakilkan siapa-siapa dalam exco ko untuk pergi? 

Aku cakap macam tu bila dia bagi alasan, " Ketidakhadiran saya bukan bererti saya menentang perhimpunan-perhimpunan tersebut. Malangnya, saya saya mempunya aturcara yang ketat dan ianya bertembung dengan tarikh bila perhimpunan itu diadakan".

Alhamdulillah, adalah juga wakil Dewan Pemuda PAS Pusat mai...tapi diaorang mai pun macam aristokrat politikus saja ... Kah! kah! 

Aku tabik 'spring' dengan Dr Zulkifli Ahmad.Kehadirannya malam tadi sangat memberi erti kepada solidariti Adam Adli.Pemuda perlu belajar cara-cara dia berintegrasi dengan rakyat.



Kemudian aku juga turut ingatkan korang kat sini ~ Jangan ada dikalangan kita yang mahu mengaku sebagai ‘Pejuang keadilan rakyat’ berebut-rebut menjadi opportunis politik dan menggunakan gerakan protes rakyat sebagai batu loncatan kepentingan peribadi.Jangan ada yang bermuka-muka dalam Islam.

Korang tengok sendiri luahan segelintir anak-anak muda yang menyokong kita.Tolong ambil perhatian dan jangan diketepikan pandangan mereka dengan memberikan alasan.


Korang sepatutnya berada dihadapan and lead the way! Aku hanya mampu menyampaikan suara-suara mereka.

Walau apa pun syabas kepada wakil DPPP kerana hadir juga akhirnya.Kita berharap Dewan Pemuda PAS Malaysia benar-benar berperanan dan bersama-sama berganding bahu turun padang dalam isu ini bukan sekadar 'berdiri teguh dibelakang Adam Adli' sebagaimana akujanji Raja Iskandar dalam ucapan rakaman di sini

Petikan ~ alhusseyn

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.