Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Adam Adli didakwa esok
JAMILAH HAMZAH 22 Mei 2013
Adam Adli Adam Adli
SHAH ALAM - Aktivis mahasiswa Adam Adli Abdul Halim akan didakwa di Mahkamah Seksyen Jalan Duta di bawah Seksyen 4 (1) C Akta Hasutan, esok pada jam 9 pagi.
Naib Presiden PKR, N Surendran yang bertindak sebagai peguam kepada Adam Adli untuk perbicaraan kes ini mengesahkan kepada Sinar harian Online, sebentar tadi.

"Ya, esok dia akan didakwa," katanya.

Sebelum ini, media melaporkan , Adam Adli yang juga bekas pelajar Universiti Perguruan Idris Shah (UPSI) telah ditahan di Bangsar pada 18 Mei lalu, kira-kira pukul 3.15 petang kerana disabitkan
kesalahan di bawah Kanun Keseksaan 124 B  dan Seksyen 4 (1) C Akta Hasutan.

Beliau kemudiannya turut direman selama lima hari bermula Ahad lalu dan berakhir pada esok.

Dalam pada itu, Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Mohmad Salleh juga mengingatkan orang ramai supaya tidak terus membuat sebarang spekulasi terhadap gambar yang disebarkan melalui media-media sosial tersebut.

"Orang ramai dinasihatkan supaya tidak terus membuat sebarang spekulasi ke atas rakaman gambar tersebut kerana ianya boleh menimbulkan kemudaratan kepada kestabilan negara," katanya.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.