Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Kereta isteri pemantau SPR dibaling 'molotov cocktail'
5 Mei 2013
MELAKA - Kereta milik isteri seorang pemantau Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) rosak selepas dilempar dengan bom botol 'molotov cocktail' di Duyong di sini, awal hari ini.
Ketua Polis Melaka Datuk Chua Ghee Lye berkata dalam kejadian antara 3 dan 3.30 pagi tadi, isteri mangsa yang berumur 27 tahun tersedar daripada tidur selepas mendengar bunyi bising di luar rumah.

Mangsa yang kemudian keluar dari rumah ternampak bonet kereta jenis Perodua Myvi miliknya terbakar sebelum meminta bantuan dua lelaki yang kebetulan berada di kawasan itu untuk memadamkan api tersebut.

"Polis masih menyiasat punca kejadian ini," katanya pada sidang media di sini, hari ini.

Katanya suami mangsa tiada di rumah ketika kejadian.
 
Dalam kes lain, dua lelaki yang memakai baju kemeja-T berlogo sebuah parti politik dipukul sekumpulan lelaki dipercayai penyokong parti lawan, ketika melalui Lorong Pandan di sini, dalam dua kejadian malam semalam.

Beliau berkata dalam kejadian pertama pada 11.30 malam, seorang penunggang motosikal berusia 32 tahun dipukul di bahagian kepala dengan kayu ketika melalui jalan itu, namun mangsa tidak mengalami sebarang kecederaan kerana memakai topi keledar.

Katanya 15 minit kemudian, seorang pemuda berusia 21 tahun disepak di bahagian badan ketika melalui jalan sama. 

Mangsa kedua juga tidak mengalami kecederaan, katanya. - Bernama

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.