Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
NEGARA SUDAH DIRASUK JIN, SELEPAS PILIHANRAYA, UMNO DAN UMNO, PKR DAN PKR, PAS DAN PAS DAN DAP DAN BEKAS DAP BERCAKARAN, INILAH HIKMAHNYA ADA JIN YANG TUHAN JADIKAN - Pak karamu

Misty white ghost aberration drifting around in the air haunting through the night clip art animation
Politik Malaysia perlukan hati yang dingin
ROBIATULADAWIYAH ABD RASHAD
20 Mei 2013 

Wolfman watching a table tennis game waiting for his turn to attack somebody
PETALING JAYA - Suhu politik negara yang panas selepas PRU13 boleh diredakan dengan kehadiran pemimpin yang baik dan berintegriti.

Rektor rakyat Malaysia Pertama Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM), Tan Sri Profesor Ulung Datuk Dr Kamal Hassan berkata, bagi mencapai keseragaman definisi kesejahteraan masyarakat yang sejati perlunya pemimpin dan pembuat dasar yang peka dengan keadaan semasa.




"Rakyat kini mahukan pemimpin yang baik, tidak korup, tidak salah guna kuasa, tidak angkuh dan sebagainya.



"Dalam keadaan negara menuju ke era 2020, dengan pemanasan dunia dan politik yang panas, maka perlunya hati yang dingin untuk sejukkan krisis antara manusia," katanya pada Sidang Pleno Konvensyen Kebangsaan, Kepimpinan Institusi Pengajian Tinggi dan Kesejahteraan Sosial: Merealisasikan Transformasi ke Arah Masyarakat Sejahtera.


animated female skeleton wiggling her hips as she walks

Menurutnya, bukan sahaja perlunya pemimpin negara yang baik, tetapi juga pentadbir dan pembuat dasar di institut pengajian tinggi yang sentiasa peka dengan matlamat tanpa mengira desakan politik.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.