Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Penjawat Awam.. Ramai Bengang Dengan Kerajaan BN.. hahaha...

>> Thursday, May 02, 2013

Gua dapat beberapa email daripada beberapa Agensi/Jabatan Kerajaan. Yang sebelum ini dibawah naungan Kerajaan barisan nasional. Ramai dikalangan mereka selama ini makan hati ulam jantung wa cakap luuuu... dengan birokrasi dan tatacara kerja di Jabatan/Agensi masing.
Contohnya dalaman AADK sekarang ini sedang panasssssss.... ramai kakitangannya sudah teramat menyampah dan menyumpah dengan pompuan ini.... hahaha... katanya akan ramai lagi kakitangan AADK akan ditukarkan ke kawasan lain atau jauh kerana dikenal pasti menyokong PR... masak wa cakap luuu....!!!!

Permasalahan dengan pompuan tu... diorang cakap boleh rujuk dengan kakitangan Ministry of Science and Technologies (MOSTI - peerrrrgghh... gua taip bahasa penjajah laaa... betul ke ejaannya... ahakksss....), khabarnya kakitangan MOSTI buat kenduri pulut kuning apabila dia belah dari sana.... untuk pergi menyusahkan kakitangan AADK pulak... hahahaha....

Lagi satu contoh seperti yang diberitakan dari blog Era Pasca...;


Rupanya.... anggota tentera pun tak setia dengan keraaaajaan BN eekkkkk.... kah... kah... kah...., selama ini diorang pun makan hati ulam jantung jugak yeaaaa.... ini kalilah diorang kata supaya dapat mengubah nasib anggota tentera.

Ishhh... ishhh... kerajaaan bn kata diorang yang terbaik... tapi kenapa banyak sangat komplen daripada Penjawat2 Awam dan Tentera...????

Anggota/Kakitangan Polis... Bomba... Hospital dan lainnya tak mau komplen kaaaa....???? takpa... takpa... lu orang reserve lu orang punya komplen untuk 5hb Mei ini (Ahad)....2 hari jer... lagi.... lepas tu kita ramai2 talkinkan bangkai bn dan campak dalam Laut Cina Selatan buat selama-lamanya....

Ini Kalilah..... Mampus laaaaa..... BN/UMNO Laknatullah.... 1Malaysia Full Swing.... sama lu orang, lepas nih mana2 Ketua Pengarah sana sini yang jadi Anjing2 umno/bn laknatullah... lu orang kasi tukarkan pergi bertugas di pendalaman pulak... bagi diorang rasa macamana perasaannya kakitangan bawahan yang di layan seperti bola.... hahahaha....!!!!


Update: Saja jer... nak tepek gambar kapalterbang hantu Kota Kinabalu ke KLIA tadi.... hahahaha... hantu moden tak pandai terbang atau takut mampus tengah laut china selatan.... hahahaha.... bn kalau tak menipu dah lama pupus dari mukabumi malaysia nih....!!!!

1 orang berkata:

Anonymous said...

Salam

Lain kali baik tak payah tulis kalau warna tulisan warna kuning sampai sakit mata dibuatnya.

Wasalam

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.