Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Tempur Akhir Melingkup BN - Toljib akan isytihar cuti khas 2 hari ?

Sayu mendengar rintihan beberapa rakan yang bekerja sebagai guru, tidak dapat mengambil cuti rehat pada hari isnin 605, semua cuti dibekukan oleh pihak sekolah. Mereka terpaksa balik semula ke sekolah dan mengajar pada hari isnin itu padahal ada dikalangan mereka mengundi di Kelantan, Perlis, Kedah. Inilah akibatnya tindakan dari pihak pemerintah yang tidak mesra rakyat! Ini kalilah, undi untuk PR, insyaallah PR menang 605 itu akan diistiharkan sebagai cuti umum seluruh Malaysia. 
 
BN jua akan janji bagai ! Tunggu !! 
 
Percaya atau tidak, jika sehari dua lagi Najib akan melalak janji dengan kata, " jika BN menang besar PRU13, saya akan beri cuti(isnin) esoknya. Jika bunyinya nanti begitu, hoi !! hang nak janji apa lagi nyer...sekarang kan ker dok pegang tampuk kuasa sementara, tak payah janji ler, isytihar saja laa CUTI KHAS PRU13, isnin ni..PR lain ler, dia masih belum perintah - tu pasal dia letak janji. itupun kalau Najib berani...asyik takut-takut memanjang, puihhhhh..
" Jika kita mengejar AKHIRAT, DUNIA akan datang bersujud kepada kita, dan biarlah nampak miskin tapi berharta dan tidak berhutang, daripada nampak hebat tapi tidak berharta dan banyak hutang "
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.