Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TENGOK JE NO NI ORANG MELUAT,ADA ORANG KATA PENDEK REZEKI


Thursday, July 17, 2014

SAMPAI WAKTU MALAM ADA ORANG SANGGUP RAKAM GAMBAR KERETA KAK LONG CDM 25 YANG PARKIR DIRUMAH ORANG TUANYA DI FELDA LEPAR UTARA 8, BANDAR JENGKA, PAHANG.

 

Aduh!!!!! sampai begitu sekali ada rakyat yang berang dengan sikap Kak Long CDM 25 sampai sanggup pergi rakam kereta berkenaan dirumah orang tuanya di Ladang Felda Lepar Utara 8, Bandar Jengka, Pahang.

Siang tadi rakaman gambar cuba nak sorok dengan menggunakan penyidai kain.

BTS,  ingat cukuplah Kak Long diserang dialam siber .. Dia pun diberitakan sudah insaf dan melutut mohon maaf. Mungkin itu ada kesilapan belaiu.

Yang pasti hidup Kak Long CDM 25 sudah tidak seperti dulu .. beliau cukup terkenal sekarang ini di kedudukkan yang salah.. suatu pengajaran kepada semua termasuk orang lain juga.

Sekarang ini dunia sedang memerhatikan kita dengan kecanggihan alat perakam .. silap tempat dan masa jika buat hal dan onar maka perbuatan kita akan dirakam dan dimuat naik di youtube.

BTS, nasihat ikhlas kepada Kak Long CDM 25 .. juallah kereta tu atau tukar nombor plate dalam kadar segera. Untuk kehidupan yang lebih selesa. Sumber asal Omakkau blogspot.com

SUMBER : BLOG TAUHU SUMBAT
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.