Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
SHAH ALAM, 3 Jun - Lapan usul dikemukakan pada Muktamar Muslimat PAS kali ke-55, dua daripadanya diterima tanpa bahas.

usul yang diluluskan tanpa bahas adalah mengambil tindakan disiplin dan melucutkan keahlian individu yang menyertai aktiviti atau pertubuhan yang dilarang oleh PAS seperti PASMA dan mewujudkan kod etika tata tertib ahli PAS.

Usul yang dikemukan Dewan Muslimat itu turut diusul bersama DEwan Muslimat Kawasan Subang.

Selain itu usul kedua yang diterima tanpa bahas mengenai menyokong penuh pelaksanaan Kanun Jenayah Syariah (II) pindaan 2015 Negeri Kelantan.

Usul yang dibawa Dewan Muslimat Negeri Kelantan itu menyeru semua ahli Dewan Muslimat di setiap peringkat memberikan sokongan penuh kepada perlaksanaan telah diluluskan dalam Dewan Undangan Negeri Kelantan pada bulan Mac yang lalu.

Usul berkenaan yang diusul bersama Dewan Dewan Muslimat Negeri Melaka.

Manakala tiga usul diterima untuk dibahaskan adalah, usul pertama dari Muslimat PAS Kawasan Subang dan Kuala Langat berhubung pengurusan ekonomi negara.

Usul kedua, perkukukah Pakatan rakyat dari Dewan Muslimat PAS Pusat dan usul ketiga, usul Antarabangsa yang mengutuk hukuman bunuh ke atas Dr. Muhammad Morsi dan Prof Dr. Yusuf Al-Qardhawi.

Sementara tiga usul lagi diterima sebagai cadangan.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.